Πόσο η διαφήμιση κι η προώθηση προϊόντων ερασιτεχνικής αλιείας κάνει καλό και διδάσκει και πόσο κακό;

Εδώ μπορούμε να συζητήσουμε για οτιδήποτε σχετίζεται με το ψάρεμα
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Constantine Palivakis
Admin
Admin
Δημοσιεύσεις: 1639
Εγγραφή: Τετ Φεβ 19, 2014 8:31 pm

Πόσο η διαφήμιση κι η προώθηση προϊόντων ερασιτεχνικής αλιείας κάνει καλό και διδάσκει και πόσο κακό;

Δημοσίευση από Constantine Palivakis »

Πόσο η διαφήμιση κι η προώθηση προϊόντων ερασιτεχνικής αλιείας κάνει καλό και διδάσκει και πόσο κακό;

(Το θέμα δημιουργήθηκε μετά από ερώτηση σε άλλο ποστ του Νεκταρίου.)

Άποψή μου είναι οτι διαφήμιση και η προώθηση είναι κάτι που πρέπει να γίνετε για να γνωρίζουμε καινούργια προιοντα και οι εταιρίες να κάνουν τη δουλεια τους.
Το θέμα είναι το πως γίνετε...
Γενικά στο χώρο της αλιείας είναι ένα μπάχαλο και για αυτό φταίνε οι εταιρείες και κανένας άλλος.
Νομίζουν ότι μοιράζοντας διάφορα δωράκια σε ανθρώπους που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να φανούν μεγάλο ψαράδες κάτι κάνουν.
Και το αποτέλεσμα είναι συνήθως αντίθετο από αυτό που θα έπρεπε να είναι η θα ήθελαν, χαντακώνουν τα προιοντα τους και φαίνονται προς τα έξω όπως και ακριβώς αυτό που κάνουν(...)
Αφού συνήθως βλέπεις να προβάλετε πιο πολύ ο ψαράς παρά το προϊόν.
Και για αυτό το λόγο είναι όλοι στάσιμοι και τους φταίνε τα πάντα. Δεν σκέφτονται όμως ότι ίσως να μην κάνουν αυτοί κάτι καλά.
Φανταστείτε να το έκαναν όλες οι εταιρείες αυτό και όχι μόνο όσες ασχολούνται με το ψάρεμα.
Δηλαδη να βλέπεις μια εταιρία με είδη παιχνιδιών να αναθέτει στους πελάτες της να προβάλουν τα προιοντα τους.
Η μια εταιρία που πουλάει σοκολάτες.
Φέρτε στο νου σας οποιαδήποτε εταιρία :D
Και λάθος προβολή και χαμένοι πελάτες :( !

Αξίζει πάντοτε να θυμόμαστε ότι ο τρόπος που παρουσιάζονται τα προϊόντα επηρεάζει καταλυτικά την αγορά τους από τον καταναλωτή.
Καθώς οι κωδικοί που προτείνονται από τις εταιρείες-μαγαζάτορες όλο και αυξάνονται, χρειάζεται προσεκτική μελέτη της παρουσίασής τους.
Η παρουσία υπερβολικής ποσότητας προϊόντων και μαρκών σε ένα χώρο που δεν επιτρέπει τη σωστή προβολή τους και την οπτική επικοινωνία τους με τον καταναλωτή δεν βοηθάει τις πωλήσεις, αλλά προκαλεί το αντίθετο αποτέλεσμα...
Καθώς ο πελάτης δυσκολεύεται να βρει αυτό που ζητάει ή μπερδεύεται από την πληθώρα και τη μη σωστή προβολή των προϊόντων και τελικά δεν αγοράζει!
www.constantinepalivakis.com
Άβαταρ μέλους
Nektarios
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Παρ Οκτ 20, 2017 8:53 pm

Re: Πόσο η διαφήμιση κι η προώθηση προϊόντων ερασιτεχνικής αλιείας κάνει καλό και διδάσκει και πόσο κακό;

Δημοσίευση από Nektarios »

Το έθεσες πολύ σωστά, χαντακώνουν τα προϊόντα τους! Σίγουρα κάθε τι καινούργιο εχει το ενδιαφέρον του και πάντα με ενδιαφέρει να το δω ή να το δοκιμάσω. Αλλά η λάθος προβολή του οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα. Σε έναν άπειρο ψαρά δε, μπορεί να του κόψει και το ψαρεμα...σκεφτείτε ένας πυρωμένος πιτσιρικάς να μπαίνει σε ένα κατάστημα και να τον φορτώνει ένα φορτηγό μπιχλιμπίδια. Πρόσκαιρα ο έμπορας θα βγάλει ένα καλο μεροκάματο, σε βάθος χρόνου ομως θα χάσει έναν πελάτη. Παράδειγμα, απο Κύπρο που ειμαι τωρα. Ανεβάζει ποστ ένας τύπος την ψαριά του και ποσο βοήθησαν τα μπιχλιμπίδια της τάδε εταιρείας αφού οι μουρμούρες τρωγαν νωχελικά...εγω ψαρευα την ίδια μερα και ωρα, στο ίδιο μέρος κι είχα παρόμοια ψαριά. Μόνο που οι μουρμούρες έπεφταν στον κατεψυγμένο αμερικάνο-μονοδολι και το καταπιναν αμάσητο! Οχι μόνο νωχελικά δεν έτρωγαν αλλα μανιασμένα. Ποσο μπαγλαμάς φαίνεται αυτός στα μάτια μου και γιατι να εμπιστευτώ εγω τα πρόιοντα της τάδε εταιρείας όσο αξιόλογα μπορεί και να ειναι;


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
hlias
Psaroma Fishing Team
Psaroma Fishing Team
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 01, 2015 10:47 pm

Re: Πόσο η διαφήμιση κι η προώθηση προϊόντων ερασιτεχνικής αλιείας κάνει καλό και διδάσκει και πόσο κακό;

Δημοσίευση από hlias »

Δυστυχως και εδω φταιει σε πολυ μεγαλο ποσοστο ο καταναλωτης ο οποιος δεν απαιτει απο τον καθε εμπορο να κανει σωστα την προωθηση του καθε νεου μπιχλιμπιδιου του, ποσες φορες εχουμε αγορασει ενα καλαμι χωρις να ξερουμε τα πληρη στοιχεια του, τη συμπεριφορα του, ακομα καποιοι ακομα και χωρις να το πιασουν στα χερια τους, ποσες φορες απαιτησαμε την αναλογη εγγυηση και τι περιλαμβανει αυτη, πριν την αγορα και οχι μετα απο καποια ζημια?
Ο καθε εμπορος εχει βρει και κανει φθηνη διαφημηση αλλα αυτο το δικαιωμα εμεις του το εχουμε δωσει.
Τωρα το οτι κανεις επαγγελματιας δεν βλεπει το αυριο αλλα μονο το σημερα ειναι ενα κουσουρι που εχουμε σαν λαος γενικα.
Άβαταρ μέλους
BadKarma
Psaroma Fishing Team
Psaroma Fishing Team
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 07, 2016 11:48 am

Re: Πόσο η διαφήμιση κι η προώθηση προϊόντων ερασιτεχνικής αλιείας κάνει καλό και διδάσκει και πόσο κακό;

Δημοσίευση από BadKarma »

Ω ρε μπαναιαμ αυτό είναι θέμα για μένα...Θα επανέλθω.
Άβαταρ μέλους
takis.mantadakis
Ψαρωμένος
Ψαρωμένος
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 13, 2016 2:11 am

Re: Πόσο η διαφήμιση κι η προώθηση προϊόντων ερασιτεχνικής αλιείας κάνει καλό και διδάσκει και πόσο κακό;

Δημοσίευση από takis.mantadakis »

hlias έγραψε: Κυρ Νοέμ 26, 2017 1:34 pm Δυστυχως και εδω φταιει σε πολυ μεγαλο ποσοστο ο καταναλωτης ο οποιος δεν απαιτει απο τον καθε εμπορο να κανει σωστα την προωθηση του καθε νεου μπιχλιμπιδιου του, ποσες φορες εχουμε αγορασει ενα καλαμι χωρις να ξερουμε τα πληρη στοιχεια του, τη συμπεριφορα του, ακομα καποιοι ακομα και χωρις να το πιασουν στα χερια τους, ποσες φορες απαιτησαμε την αναλογη εγγυηση και τι περιλαμβανει αυτη, πριν την αγορα και οχι μετα απο καποια ζημια?
Ο καθε εμπορος εχει βρει και κανει φθηνη διαφημηση αλλα αυτο το δικαιωμα εμεις του το εχουμε δωσει.
Τωρα το οτι κανεις επαγγελματιας δεν βλεπει το αυριο αλλα μονο το σημερα ειναι ενα κουσουρι που εχουμε σαν λαος γενικα.
Αυτό ακριβώς θα έλεγα κ εγώ... Κ συμφωνώ με τον Ηλία. Δυστυχώς θα έλεγα μετά λύπης μου πως υπάρχει κ στο κομμάτι της αλιείας μεγάλη άγνοια. Είμαστε δυστυχώς πολύ πίσω σαν χώρα κ σε αυτό το κομμάτι. Σαν λαός μας χαρακτηρίζει η μαζοποιηση κ ο ακατασχετος καταναλωτισμος. Πάμε όπου πάνε οι πολλοί, αγοράζουμε ότι αγοράζουν όλοι χωρίς προσωπικό κριτήριο. Αγοράζουμε ένα καλάμι απλά γτ το έχουν αγοράσει πολλοί κ άρα θα είναι καλό, χωρίς καν να τσεκάρουμε τα χαρακτηριστικά του, χωρίς καν να το δούμε από κοντά ή να το πιάσουμε στα χέρια μας. Τρανό παράδειγμα με προσφατη προσφορα γνωστής εταιρίας για σετ καλάμι-μοτέρ που έτρεξαν όλοι να προμηθευτούν (αφού η διαφήμιση ήταν μεγάλη κ σε όλα τα ψαρευτικα σαιτ, σελίδες κλπ κλπ) με αποτέλεσμα να τελειώσουν τα αποθέματα από το συγκεκριμένο καλάμι! Παντου διάβαζα σχόλια τυπου: "το καλάμι είναι φοβερό", "το καλάμι σκοτώνει", το έχει ο Τάκης ο Μάκης κ πάει λέγοντας,τρεξτε να το πάρετε κτλ. Όλα αυτά τα σχόλια σου έδιναν την εντύπωση ότι πρόκειται για το απόλυτο καλάμι, το σούπερ καλάμι που δεν υπάρχει όμοιο του, ενώ στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα καλαμι 3σπαστο της κατηγορίας κάτω των 100€.Ενα καλάμι δηλ 3σπαστο οικονομικό, ίσως πολύ τίμιο για τα λεφτά του αλλά μέχρι εκεί.Το συγκεκριμένο το γλυκοκοιταζα κ γω γτ είναι αρκετά όμορφο στην όψη. Πιάνοντας το όμως στα χέρια μου κατάλαβα ότι δεν είναι αυτό που διαφημίζουν (όχι μόνο οι εταιρίες αλλά κυρίως οι καταναλωτές) κ σε σύγκριση με ένα άλλο στην ίδια κατηγορία, άλλης εταιρίας κ όχι τόσο διαφημισμενο ερχόταν δευτερο κ καταϊδρωμένο.
Καταλήγοντας λοιπόν προσωπικά πιστεύω ότι διαφήμιση πρέπει να υπάρχει κ σωστό είναι να υπάρχει, είτε είναι σωστή, αληθινή διαφημιζοντας τα ακριβή στοιχεία του κάθε προϊόντος, είτε είναι παραπλανητικη με στόχο μόνο κ μόνο να πωληθεί ένα προϊόν. Είναι στοιχείο του εμπορίου που πρέπει να υπάρχει για να υπάρχει ενημέρωση για νέα προϊόντα ή συμφέρουσες προσφορές αλλά κ για να κάνουν κ οι εταιρίες τη δουλειά τους όπως είπε κ ο Ντίνος παραπάνω. Έτσι είναι το εμπόριο το οποίο πάντα υπήρχε κ πότε δε θα πεθάνει.
Αυτό όμως που πρέπει να υπάρχει είναι κ η κρίση του καταναλωτή. Να εξετάζει λεπτομερώς αυτό που θέλει να αγοράζει. Καλό είναι να εξετάζουμε για παράδειγμα τα χαρακτηριστικά ενός καλαμιού πριν το αγοράσουμε, να το πιάσουμε να δούμε πως ταιριαζει στα χέρια μας να δούμε τις κριτικές του ακόμα κ αν έχουμε τη δυνατότητα να το δούμε σε κάποιο ψάρεμα ακόμα καλύτερα. Η ευθύνη λοιπόν για το ότι η διαφήμιση κάνει σε ένα μέρος κακό δεν σχετίζεται άμεσα μόνο με τις εταιρίες αλλά μεγάλο μερίδιο της κατέχουμε κ εμείς οι καταναλωτές.
Άβαταρ μέλους
Tasos Potoudis
Admin
Admin
Δημοσιεύσεις: 1884
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 27, 2014 12:22 pm

Re: Πόσο η διαφήμιση κι η προώθηση προϊόντων ερασιτεχνικής αλιείας κάνει καλό και διδάσκει και πόσο κακό;

Δημοσίευση από Tasos Potoudis »

Όλα είναι σχετικά με τον τρόπο που γίνονται.
Έχουμε πολύ διαφήμιση χωρίς όμως να υπάρχει αμερόληπτη αξιολόγηση.
Τα αποτελέσματα τα είπατε.
Θα πρέπει να υπάρξει κάτι ανάλογο με τα τεστ των αυτοκινήτων ας πούμε όπου ο καταναλωτής να έχει εικόνα από ανθρώπους που μπορούν να τη δώσουν.
Με μετρήσεις κ ανάλυση κ όχι με άποψη
..tripinfishing..
Άβαταρ μέλους
BadKarma
Psaroma Fishing Team
Psaroma Fishing Team
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 07, 2016 11:48 am

Re: Πόσο η διαφήμιση κι η προώθηση προϊόντων ερασιτεχνικής αλιείας κάνει καλό και διδάσκει και πόσο κακό;

Δημοσίευση από BadKarma »

Το συγκεκριμένο είναι ένα θέμα που σηκώνει μεγάλη κουβέντα και πολύ χολή ενδεχομένως.

Καταρχάς να αναφέρω ότι δεν είμαι κατά της διαφήμισης των ειδών αλιείας. Η κάθε εταιρία έχει κάθε δικαίωμα να προωθεί τα προϊόντα της με την προϋπόθεση ότι αυτό γίνεται με τους ενδεδειγμένους τρόπους και όχι με την συνεχή γκρίζα διαφήμιση.

Δεν είμαι αρνητικός στο να βγει κάποιος ψαράς ο οποίος είναι δηλωμένα συνεργάτης κάποιας εταιρίας (συνήθως εισαγωγέα) και να προωθήσει αλιευτικά εργαλεία από την στιγμή που γίνεται επίσημα και γνωρίζω ότι αυτό είναι η δουλειά του.

Το πρόβλημα προκύπτει από την στιγμή που την προώθηση αυτή την κάνει το καθένα μεγάλο ή μικρό μαγαζάκι χρησιμοποιώντας «πελάτες» ή λαγωνικά αλλιώς που σαν τους μάο μάο με τα καθρεπτάκια απολαμβάνουν δωράκια από σημαντικής έως και τελείως ευτελούς αξίας.

Και το χειρότερο είναι ποιο? Το ότι την προώθηση των προϊόντων αυτών δεν την αναλαμβάνουν άτομα τα οποία έχουν βαθιές τεχνικές γνώσεις αλλά το μοναδικό τους ατού είναι ο άπλετος χρόνος για ψάρεμα, η άμεση πρόσβαση στη θάλασσα ανά πάσα στιγμή ή και τα δύο.

Το βαθιές γνώσεις και κουραφέξαλα? Εδώ οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν καλά Ελληνικά και πολύ συχνά βλέπουμε τις παρακάτω αναρτήσεις:

«Καλιμέρα στα μέλοι της ομάδας.» ή «το καλάμι κάνει βολές σούπερ» ή τέτοια κουλά.

Δηλαδή…άντε να κάνω και τα στραβά μάτια στο γκρίζο της υπόθεσης εάν μια ανάρτηση κάποιου μου αφήνει και κάτι παραπάνω σε επίπεδο γνώσεων αλλά «το καλάμι τα σπάει» μόνο γνώση δεν είναι.

Η αλήθεια είναι βέβαια ότι προσωπικά είμαι ένας βαθιά κομπλεξικός άνθρωπος και παρότι την έντονη ενασχόλησή μου με φόρα από το 2005 και για λίγα φεγγάρια με την αρθρογραφία δεν κατάφερα ακόμα να τσιμπήσω κι εγώ το κάτι τις μου και απλά τσαντίζομαι που κάποιοι άλλοι τα βρίσκουν τζαμπέ.
Αυτά για αρχή…
Άβαταρ μέλους
Giorgos Gallis
Psaroma Fishing Team
Psaroma Fishing Team
Δημοσιεύσεις: 272
Εγγραφή: Τρί Φεβ 25, 2014 10:41 am

Re: Πόσο η διαφήμιση κι η προώθηση προϊόντων ερασιτεχνικής αλιείας κάνει καλό και διδάσκει και πόσο κακό;

Δημοσίευση από Giorgos Gallis »

Ημουν καί είμαι αντίθετος μέ κάθε είδους χορηγίας,διαφήμισης, όπως καί εγγραφής σάν μέλος οποιουδήποτε επαγγελματία από τόν χώρο τού ψαρέματος .Χορηγούς άν θέλουμε μπορούμε νά βρούμε από οπουδήποτε αλλού. Όλοι οί καβγάδες καί οί διασπάσεις στίς διάφορες ομάδες αρχίζουν από τής ομαδούλες τού κάθε επαγγελματία .Μεταξύ μας μπορούμε νά διαφωνούμε σέ οποιοδήποτε θέμα θέλουμε, αλλά όλοι γνωρίζουμε,ότι είναι προσωπικές γνώμες, καί όχι κάποιας κλίκας πού δυστυχώς υπάρχει σέ όλες τής ομάδες ψαρέματος, εκτός τής δικής μας.Σάς παρακαλώ αυτό νά τό λάβετε σοβαρά υπό ψη σας.
Άβαταρ μέλους
Giorgos Gallis
Psaroma Fishing Team
Psaroma Fishing Team
Δημοσιεύσεις: 272
Εγγραφή: Τρί Φεβ 25, 2014 10:41 am

Re: Πόσο η διαφήμιση κι η προώθηση προϊόντων ερασιτεχνικής αλιείας κάνει καλό και διδάσκει και πόσο κακό;

Δημοσίευση από Giorgos Gallis »

Θά ήθελα νά διευκρινίσω ότι η παρουσίαση ειδών αλιειας από διάφορες εταιρίες στής συνάντησής μας μόνο πολύ καλές θά τής χαρακτήριζα,αφού θά μας δίνετε ή ευκαιρία νά δοκιμάζουμε τά προϊόντα τους .
Απάντηση

Επιστροφή στο “Θέματα Γενικού Περιεχομένου”