(Το θέμα δημιουργήθηκε μετά από ερώτηση σε άλλο ποστ του Νεκταρίου.)
Άποψή μου είναι οτι διαφήμιση και η προώθηση είναι κάτι που πρέπει να γίνετε για να γνωρίζουμε καινούργια προιοντα και οι εταιρίες να κάνουν τη δουλεια τους.
Το θέμα είναι το πως γίνετε...
Γενικά στο χώρο της αλιείας είναι ένα μπάχαλο και για αυτό φταίνε οι εταιρείες και κανένας άλλος.
Νομίζουν ότι μοιράζοντας διάφορα δωράκια σε ανθρώπους που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να φανούν μεγάλο ψαράδες κάτι κάνουν.
Και το αποτέλεσμα είναι συνήθως αντίθετο από αυτό που θα έπρεπε να είναι η θα ήθελαν, χαντακώνουν τα προιοντα τους και φαίνονται προς τα έξω όπως και ακριβώς αυτό που κάνουν(...)
Αφού συνήθως βλέπεις να προβάλετε πιο πολύ ο ψαράς παρά το προϊόν.
Και για αυτό το λόγο είναι όλοι στάσιμοι και τους φταίνε τα πάντα. Δεν σκέφτονται όμως ότι ίσως να μην κάνουν αυτοί κάτι καλά.
Φανταστείτε να το έκαναν όλες οι εταιρείες αυτό και όχι μόνο όσες ασχολούνται με το ψάρεμα.
Δηλαδη να βλέπεις μια εταιρία με είδη παιχνιδιών να αναθέτει στους πελάτες της να προβάλουν τα προιοντα τους.
Η μια εταιρία που πουλάει σοκολάτες.
Φέρτε στο νου σας οποιαδήποτε εταιρία

Και λάθος προβολή και χαμένοι πελάτες

Αξίζει πάντοτε να θυμόμαστε ότι ο τρόπος που παρουσιάζονται τα προϊόντα επηρεάζει καταλυτικά την αγορά τους από τον καταναλωτή.
Καθώς οι κωδικοί που προτείνονται από τις εταιρείες-μαγαζάτορες όλο και αυξάνονται, χρειάζεται προσεκτική μελέτη της παρουσίασής τους.
Η παρουσία υπερβολικής ποσότητας προϊόντων και μαρκών σε ένα χώρο που δεν επιτρέπει τη σωστή προβολή τους και την οπτική επικοινωνία τους με τον καταναλωτή δεν βοηθάει τις πωλήσεις, αλλά προκαλεί το αντίθετο αποτέλεσμα...
Καθώς ο πελάτης δυσκολεύεται να βρει αυτό που ζητάει ή μπερδεύεται από την πληθώρα και τη μη σωστή προβολή των προϊόντων και τελικά δεν αγοράζει!