Μηχανισμός με διπλό φρένο και κατά πόσο ταιριάζει στο κάστινγκ.
- andreasomageiras
- Ψαρωμένος
- Δημοσιεύσεις: 693
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 22, 2017 3:21 pm
Μηχανισμός με διπλό φρένο και κατά πόσο ταιριάζει στο κάστινγκ.
Δε θα αναφέρω της λέξης σεφ και Λονγκ, το θέμα που θα ήθελα να αναπτυχθεί εδώ είναι το κατά πόσο θα βοηθήσει ή ακόμη και θα δυσκολέψει ένας μηχανισμός αυτού το είδους.
Μέχρι τώρα είχα δει μηχανισμούς διπλών φρένων μόνο με βαθιές μπομπίνες ακατάλληλες για κάστινγκ, τελευταία έπεσαν στην αντίληψη μου μηχανισμοί με ρηχή ακόμη και κωνική μπομπίνα.
Το Σάββατο που μας πέρασε η μοναδική τσιπούρα που πιάστηκε ήταν σε ένα φτηνιάρικο μηχανισμό, διπλών φρένων όμως, με δόλωμα πράσινο καραβιδακι με ξαπλωμένο το καλάμι όπως ψαρεύουν τους κυπρίνους. Άκουσα 2 φορές τα φρένα πριν πάω κοντά στο καλάμι.
Δε ξέρω τι έπαιξε μεγαλύτερο ρόλο το ξαπλωμένο καλάμι ή τα σχεδόν τελείως λυμένα φρένα;
Μετά έβγαλε ρεύμα και έσφιξα λίγο περισσότερο τα φρένα.
Φαντάζομαι πως και απλό μηχανισμό με λυμένα φρένα και ξαπλωμένο καλάμι το ίδιο θα ήταν.
Αξίζει το συγκεκριμένο είδος μηχανισμού ή είναι μια υπερβολή από αυτές που μας πιάνουν λόγω αψαριας και λόγο μάρκετινγκ;
Μέχρι τώρα είχα δει μηχανισμούς διπλών φρένων μόνο με βαθιές μπομπίνες ακατάλληλες για κάστινγκ, τελευταία έπεσαν στην αντίληψη μου μηχανισμοί με ρηχή ακόμη και κωνική μπομπίνα.
Το Σάββατο που μας πέρασε η μοναδική τσιπούρα που πιάστηκε ήταν σε ένα φτηνιάρικο μηχανισμό, διπλών φρένων όμως, με δόλωμα πράσινο καραβιδακι με ξαπλωμένο το καλάμι όπως ψαρεύουν τους κυπρίνους. Άκουσα 2 φορές τα φρένα πριν πάω κοντά στο καλάμι.
Δε ξέρω τι έπαιξε μεγαλύτερο ρόλο το ξαπλωμένο καλάμι ή τα σχεδόν τελείως λυμένα φρένα;
Μετά έβγαλε ρεύμα και έσφιξα λίγο περισσότερο τα φρένα.
Φαντάζομαι πως και απλό μηχανισμό με λυμένα φρένα και ξαπλωμένο καλάμι το ίδιο θα ήταν.
Αξίζει το συγκεκριμένο είδος μηχανισμού ή είναι μια υπερβολή από αυτές που μας πιάνουν λόγω αψαριας και λόγο μάρκετινγκ;

- Giwrgos_Arianos
- Ψαρωμένος
- Δημοσιεύσεις: 341
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 25, 2017 11:52 pm
Re: Μηχανισμός με διπλό φρένο και κατά πόσο ταιριάζει στο κάστινγκ.
Ανδρεα να δυσκολεψουν τα διπλα φρενα δεν υπαρχει περιπτωση,να ευκολύνουν καποιους ισως ναι,και γιατι να μην ταιριαζει στο καστινγκ?Ειναι για δολωμα που ειναι ακινητο σε βυθο......στο Spinning σιγουρα δεν ταιριαζει!!!
Αποσο γνωριζω οταν ειναι σε αδρανεια ο μηχανισμος οσο δε τσιμπαει,τα πισω φρενα ειναι χαλαρα για να μη νιωσει αντισταση το ψαρι και να παρει ισως και καποια μετρα,την ωρα που θα ξεκινησει να δουλεψει οταν χτυπησει ψαρι, ενεργοποιειται το μπροστινο φρενο που ειναι ποιο σφηχτο.....αυτο ξερω εγω,και δεν εχω δουλεψει τετοιο μηχανισμο...
Τωρα για την ακριβεια τι,που,πως και γιατι,σιγουρη απαντηση θα στην πει πιο αναλυτικα καποιος γνωστης που το εχει δουλεψει
Αποσο γνωριζω οταν ειναι σε αδρανεια ο μηχανισμος οσο δε τσιμπαει,τα πισω φρενα ειναι χαλαρα για να μη νιωσει αντισταση το ψαρι και να παρει ισως και καποια μετρα,την ωρα που θα ξεκινησει να δουλεψει οταν χτυπησει ψαρι, ενεργοποιειται το μπροστινο φρενο που ειναι ποιο σφηχτο.....αυτο ξερω εγω,και δεν εχω δουλεψει τετοιο μηχανισμο...
Τωρα για την ακριβεια τι,που,πως και γιατι,σιγουρη απαντηση θα στην πει πιο αναλυτικα καποιος γνωστης που το εχει δουλεψει
Οι δυσκολίες που περνάμε σήμερα,γινονται δύναμη για το μέλλον,γιαυτό δεν τα παρατάμε!
- andreasomageiras
- Ψαρωμένος
- Δημοσιεύσεις: 693
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 22, 2017 3:21 pm
Re: Μηχανισμός με διπλό φρένο και κατά πόσο ταιριάζει στο κάστινγκ.
Όταν είναι στην αναμονή, δουλεύει το πίσω φρένο, συνήθως πολύ χαλαρή ρύθμιση, όσο πετονιά και να πάρει το ψάρι αυτό είναι χαλαρό και δίνει ελεύθερα ή όπως το έχουμε ρυθμίσει, όταν κάνουμε την πρώτη μανιβέλα, αλλάζει θέση ο διακόπτης των φρένων και αναλαμβάνει το εμπρός φρένο με την όποια ρύθμιση του έχουμε κάνει.

- andreasomageiras
- Ψαρωμένος
- Δημοσιεύσεις: 693
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 22, 2017 3:21 pm
Re: Μηχανισμός με διπλό φρένο και κατά πόσο ταιριάζει στο κάστινγκ.
Σε πραγματικό ψάρεμα, σφίξιμο για να κάνεις βολή, λύσιμο για όσο περιμένουμε την τσιμπια, σφίξιμο λίγο όταν έρθει η τσιμπια, αν έρθει η τσιμπια, αν δεν έρθει σφίξιμο για να μαζέψουμε. Στην πράξη πόσοι από εμάς τα κάνουμε όλα αυτά;
μου έτυχε πολλές φορές να μαζέψω καμία 5 χιλιόμετρα μέχρι να θυμηθώ το σφίξιμο των φρένων για να μαζέψω επιτέλους ότι έχω στην άλλη άκρη αρματωσιά ή ψάρι.
Μου έχει τύχει επίσης να πάρω τσιμπιες αλλά να δω ότι είχα ξεχάσει σφιχτά τα φρένα και να αναρωτιέμαι αν γιαυτό δεν πιάστηκαν τα ψάρια.
Λέω μήπως ένας τέτοιος μηχανισμός αξίζει λίγο περισσότερο από την προσοχή μας.
μου έτυχε πολλές φορές να μαζέψω καμία 5 χιλιόμετρα μέχρι να θυμηθώ το σφίξιμο των φρένων για να μαζέψω επιτέλους ότι έχω στην άλλη άκρη αρματωσιά ή ψάρι.
Μου έχει τύχει επίσης να πάρω τσιμπιες αλλά να δω ότι είχα ξεχάσει σφιχτά τα φρένα και να αναρωτιέμαι αν γιαυτό δεν πιάστηκαν τα ψάρια.
Λέω μήπως ένας τέτοιος μηχανισμός αξίζει λίγο περισσότερο από την προσοχή μας.

Re: Μηχανισμός με διπλό φρένο και κατά πόσο ταιριάζει στο κάστινγκ.
Τα πισω φρενα ειναι για την αναμονη μολις ριξεις μια μανιβελια απενεργοποιουνται και δουλευουν τα μπροστινα, χρησιμος μπορει να ειναι αλλα οχι απαραιτητος αν θα βαλεις και στη εξισωση την περιπλοκοτητα του και τις πιθανες βλαβες δεν ξερω κατα ποσο αξιζει τον κοπο η αποκτηση του.
- Constantine Palivakis
- Admin
- Δημοσιεύσεις: 1639
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 19, 2014 8:31 pm
Re: Μηχανισμός με διπλό φρένο και κατά πόσο ταιριάζει στο κάστινγκ.
Και εγω το βλεπω οπως ο Ηλιας.
Νομιζω δεν αξιζει το κοπο.
Εχω καποιους μηχανισμους αλλα πλεον δεν τους χρησιμοποιω. Πολλα προβληματα και δυσκολοι στα σερβις τους.
Προσωπικα δεν υπαρχει περιπτωση να ξανα παρω μηχανισμο με διπλα φρενα και αυτους που εχω δεν τους δουλευω.
Για casting δεν κανουν καποια διαφορα που αξιζει να μπεις στη διαδικασια να τους αποκτησεις. Στο εγγλεζικο ειναι λιγο διαφορεικα αλλα και παλι θα ηταν η τελευταια μου επιλογη
Νομιζω δεν αξιζει το κοπο.
Εχω καποιους μηχανισμους αλλα πλεον δεν τους χρησιμοποιω. Πολλα προβληματα και δυσκολοι στα σερβις τους.
Προσωπικα δεν υπαρχει περιπτωση να ξανα παρω μηχανισμο με διπλα φρενα και αυτους που εχω δεν τους δουλευω.
Για casting δεν κανουν καποια διαφορα που αξιζει να μπεις στη διαδικασια να τους αποκτησεις. Στο εγγλεζικο ειναι λιγο διαφορεικα αλλα και παλι θα ηταν η τελευταια μου επιλογη
www.constantinepalivakis.com
- Christos Pi
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 269
- Εγγραφή: Παρ Φεβ 21, 2014 10:04 am
Re: Μηχανισμός με διπλό φρένο και κατά πόσο ταιριάζει στο κάστινγκ.
Οι μηχανισμοί διπλών φρένων για το Casting και ειδικά για το ψάρεμα της τσιπούρας έχουν φανατικούς υποστηρικτές που δεν υπάρχει περίπτωση να τους αλλάξουν ποτέ.
Εγώ τους θεωρώ λίγο "old school", οι μηχανισμοί του casting έχουν εξελιχθεί πια πολύ, όπως και το ψάρεμα της τσιπούρας έχει εξίσου εξελιχθεί.
Θα συμφωνήσω κι εγώ με τα παιδιά οτι δέν αξίζει τον κόπο, είναι πολύ δύσκολοι στο service και δύστροποι στο ψάρεμα. Έχω κι εγώ έναν και αραχνιάζει.
Εγώ τους θεωρώ λίγο "old school", οι μηχανισμοί του casting έχουν εξελιχθεί πια πολύ, όπως και το ψάρεμα της τσιπούρας έχει εξίσου εξελιχθεί.
Θα συμφωνήσω κι εγώ με τα παιδιά οτι δέν αξίζει τον κόπο, είναι πολύ δύσκολοι στο service και δύστροποι στο ψάρεμα. Έχω κι εγώ έναν και αραχνιάζει.
- takis.mantadakis
- Ψαρωμένος
- Δημοσιεύσεις: 269
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 13, 2016 2:11 am
Re: Μηχανισμός με διπλό φρένο και κατά πόσο ταιριάζει στο κάστινγκ.
Ανδρέα δε θεωρώ ότι έπαιξε τόσο ρόλο ο μηχανισμός στη σύλληψη του ψαριού.Νομίζω ότι είναι χρήσιμος στο καστινγκ γτ όντως μπορεί να μας γλιτώσει από κάποιες κινήσεις παραπάνω που κάνουμε με έναν απλό μηχανισμό αλλά μέχρι εκεί...Γτ θεωρώ πως για να ψαρέψει κανείς σωστά κ να έχει καλό αποτέλεσμα πρέπει να κάνει όλα τα παραπάνω που ανέφερες...Δηλ. για να κάνεις σωστη βολή πρέπει να σφίξεις φρένα,να λύσεις (τελείως ή λίγο ανάλογα τον καιρό το μέρος τα ψάρια κλπ.) όσο περιμένεις το ψάρι,να σφίξεις λίγο ή πολύ ανάλογα το ψάρι που μπορεί να πιαστεί,να σφίξεις τελείως για να μαζέψεις.Όλα αυτά θεωρώ ότι ειναι απαραίτητα κ μας αναγκάζουν να τα κάνουμε λίγο πολύ,γτ ένα απ αυτα αν παραλείψουμε τότε κάτι θα πάει λάθος...κ για μένα τότε υπάρχεο λάθος χειρισμός.
Ναι μου έχει τύχει να έχω ξεχάσει κλειστά φρένα αλλά δεν μου στοίχισε γτ είχα αρκετά μπόσικα.Όπως κ όταν ξεκίνησα να ψαρεύω με καλάμια κ μέχρι να μάθω να εξοικειώνομαι μαζί τους, έκανα πολλάααα λάθη γτ συνήθως παρέλειπα κάποιο από τα πάραπάνω βήματα με κίνδυνο να τραυματιστώ ή να χαλάσω τον εξοπλισμό μου....
Δεν έχω δουλέψει μηχανισμό με διπλά φρένα αλλά έχω δει από κοντά να δουλεύει σε ψάρεμα κ απ αυτα που έχω δει προσωπικά δε θα με βόλευε να τον δουλέψω ούτε θα τον έπαιρνα μόνο κ μόνο γτ μπορεί να με γλιτώνει από κάποιες κινήσεις παραπάνω,αφού ούτως ή άλλως οι κινήσεις λίγο πολύ είναι αυτοματοποιημένες...
Κ αν έχουν κ λειτουργικά θέματα κ δύσκολο σέρβις όπως είπαν κ τα παιδιά,μακριάααα.........
Ναι μου έχει τύχει να έχω ξεχάσει κλειστά φρένα αλλά δεν μου στοίχισε γτ είχα αρκετά μπόσικα.Όπως κ όταν ξεκίνησα να ψαρεύω με καλάμια κ μέχρι να μάθω να εξοικειώνομαι μαζί τους, έκανα πολλάααα λάθη γτ συνήθως παρέλειπα κάποιο από τα πάραπάνω βήματα με κίνδυνο να τραυματιστώ ή να χαλάσω τον εξοπλισμό μου....
Δεν έχω δουλέψει μηχανισμό με διπλά φρένα αλλά έχω δει από κοντά να δουλεύει σε ψάρεμα κ απ αυτα που έχω δει προσωπικά δε θα με βόλευε να τον δουλέψω ούτε θα τον έπαιρνα μόνο κ μόνο γτ μπορεί να με γλιτώνει από κάποιες κινήσεις παραπάνω,αφού ούτως ή άλλως οι κινήσεις λίγο πολύ είναι αυτοματοποιημένες...
Κ αν έχουν κ λειτουργικά θέματα κ δύσκολο σέρβις όπως είπαν κ τα παιδιά,μακριάααα.........
- Constantine Palivakis
- Admin
- Δημοσιεύσεις: 1639
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 19, 2014 8:31 pm
Re: Μηχανισμός με διπλό φρένο και κατά πόσο ταιριάζει στο κάστινγκ.
Αν μαθεις να τον δουλευεις ειναι εργαλειο τακη.
Προσωπικα φρενα παταω και αφηνω μονο στο αυτοκινητο. Στο ψαρεμα εκτος απο εγγλεζικο δεν βρισκω λογο να υπαρχουν
Εχω πολλα χρονια να δουλεψω φρενα σε μηχανισμο, μερικες φορες μονο οταν γεμιζω το μηχανισμο τα ψαχνω
Προσωπικα φρενα παταω και αφηνω μονο στο αυτοκινητο. Στο ψαρεμα εκτος απο εγγλεζικο δεν βρισκω λογο να υπαρχουν
Εχω πολλα χρονια να δουλεψω φρενα σε μηχανισμο, μερικες φορες μονο οταν γεμιζω το μηχανισμο τα ψαχνω
www.constantinepalivakis.com
- takis.mantadakis
- Ψαρωμένος
- Δημοσιεύσεις: 269
- Εγγραφή: Σάβ Αύγ 13, 2016 2:11 am
Re: Μηχανισμός με διπλό φρένο και κατά πόσο ταιριάζει στο κάστινγκ.
Προφανώς κ θα είναι απλά αυτό που είπες,δεν ξέρω ακριβώς γτ υπάρχει.Απ την άποψη του τι να τα κάνεις τα διπλά φρένα...
Κ γω δεν ειμαι της 'αποψης να παίζω τόσο με τα φρένα,όπως έχω δει πολλούς που σφίγγουν χαλαρώνουν παλεύουν να σκάσουν το ψάρι κ τελικά βγάζουν ένα ψαράκι 200γρ.
Κ γω δεν ειμαι της 'αποψης να παίζω τόσο με τα φρένα,όπως έχω δει πολλούς που σφίγγουν χαλαρώνουν παλεύουν να σκάσουν το ψάρι κ τελικά βγάζουν ένα ψαράκι 200γρ.
- andreasomageiras
- Ψαρωμένος
- Δημοσιεύσεις: 693
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 22, 2017 3:21 pm
Re: Μηχανισμός με διπλό φρένο και κατά πόσο ταιριάζει στο κάστινγκ.
Στο πιάσιμο του ψαριού πιστεύω ότι 2 ήταν οι παράγοντες που έπαιξαν ρόλο, το ξαπλωμένο καλάμι (περισσότερο από ξαπλωμένο, κοιτούσε προς τα κάτω την θάλασσα) τα μπόσικα που είχε η πετονιά και τα λυμένα φρένα.
Όταν μετά από λίγο ήταν απαγορευτικό να ψαρεύω έτσι έπαιρνα τσιμπιες αλλά όχι ψάρια.
Δεν έπαιξε άμεσα ρόλο το μηχανάκι, όμως το ποιο πιθανό είναι να μην άνοιγα τόσο πολύ το φρένο.
Όπως το είπατε ποιο πάνω. Λιγότερες κινήσεις.
Αν έχουν πολλαπλάσια προβλήματα όμως......
Όταν μετά από λίγο ήταν απαγορευτικό να ψαρεύω έτσι έπαιρνα τσιμπιες αλλά όχι ψάρια.
Δεν έπαιξε άμεσα ρόλο το μηχανάκι, όμως το ποιο πιθανό είναι να μην άνοιγα τόσο πολύ το φρένο.
Όπως το είπατε ποιο πάνω. Λιγότερες κινήσεις.
Αν έχουν πολλαπλάσια προβλήματα όμως......

Re: Μηχανισμός με διπλό φρένο και κατά πόσο ταιριάζει στο κάστινγκ.
Τα bait ranner γενικά είναι για πολλαπλά ψαρεματα. Στο καστινκ όσοι τα δουλεύουν δεν τα αλλάζουν εύκολα.
Γενικά οι μηχανισμοί διπλών φρένων γεννήθηκαν για το ψάρεμα του κιπρινου και σιγά σιγά μεταφέρθηκαν και εφαρμόστηκαν και σε θαλασσινά ψαρεματα.
Στο θέμα του σέρβις αυτοί που έχουν συμπλέκτη είναι Ποιο δύσκολοι στην συντήρηση τους,Ενώ αυτοί που έχουν τα φρένα πάνω στην κομπίνα είναι το ίδιο εύκολοι στην συντήρηση σαν ένα απλό μηχανισμό γιατί το βάρος πέφτει στην πεταλούδα.
Δεν το εφαρμόζουν πολλές εταιρείες σύστημα των διπλών φρένων πάνω στην πομπινα ενώ αντιθετος γίνετε στους μηχανισμούς με συμπλέκτη.
Βασικά ψαρευω αρκετά χρόνια με διπλά φρένα και πότε δεν είχα προβλήματα στα ψαρεματα μου. Αντιθέτως πολλές φορές με βοήθησαν σε δύσκολα ψάρια και ειδικά σε βαθειά νερά και κοντά στο αποχιασμα που το ψάρι γίνετε τούρμπο για να ξεφύγει από το αγγιστρι.
Όπως είπε και ο Ντίνος είναι θέμα συνήθειας και πως αρέσει στον καθένα.
Εγώ πάντως επιλέγω διπλά φρένα γιατί εκτός από το αποχιασμα δίνω στα ψάρια να πάρουν το δόλωμα ελεύθερα και ειδικά όταν δουλεύω μαιμουδακια.
Στα μαιμουδακια όταν δόσεις αέρα στα 3 μέτρα + το κρέμασμα της Λετονίας έχεις κοντά στα 10 και μέτρα να προλάβεις να σφίξεις φρένα και να μα δεις τα κενά.
Μπορείς όμως να παίζεις και με ελάχιστα μέτρα το πολύ 2 με τεντωμενη την Λετονία και να έχεις την προτίμηση στα 300 με 500 γραμμάρια αντίσταση και εκ ει είναι όλα τα λεφτά για μένα!
Εκεί που πήρε να φύγει ανενόχλητο με το δολωμα στο στωμα, βρήκε την πρώτη προρυθμηση και γενικά αντίσταση και τδιμπηθηκε χωρίς να το καταλάβει ιδιαίτερα και συνεχίζει και περνει μετά και τα φρένα που δεν έχουν ιδιετρη αντίσταση αν το ψάρι είναι δύο κιλά ας πούμε. Έτσι λοιπόν δεν έχεις να κάνεις πάρα μερικά κλικ και να πάρεις το ψάρι άνετα και με σφικτά φρένα.
Γενικά οι μηχανισμοί διπλών φρένων γεννήθηκαν για το ψάρεμα του κιπρινου και σιγά σιγά μεταφέρθηκαν και εφαρμόστηκαν και σε θαλασσινά ψαρεματα.
Στο θέμα του σέρβις αυτοί που έχουν συμπλέκτη είναι Ποιο δύσκολοι στην συντήρηση τους,Ενώ αυτοί που έχουν τα φρένα πάνω στην κομπίνα είναι το ίδιο εύκολοι στην συντήρηση σαν ένα απλό μηχανισμό γιατί το βάρος πέφτει στην πεταλούδα.
Δεν το εφαρμόζουν πολλές εταιρείες σύστημα των διπλών φρένων πάνω στην πομπινα ενώ αντιθετος γίνετε στους μηχανισμούς με συμπλέκτη.
Βασικά ψαρευω αρκετά χρόνια με διπλά φρένα και πότε δεν είχα προβλήματα στα ψαρεματα μου. Αντιθέτως πολλές φορές με βοήθησαν σε δύσκολα ψάρια και ειδικά σε βαθειά νερά και κοντά στο αποχιασμα που το ψάρι γίνετε τούρμπο για να ξεφύγει από το αγγιστρι.
Όπως είπε και ο Ντίνος είναι θέμα συνήθειας και πως αρέσει στον καθένα.
Εγώ πάντως επιλέγω διπλά φρένα γιατί εκτός από το αποχιασμα δίνω στα ψάρια να πάρουν το δόλωμα ελεύθερα και ειδικά όταν δουλεύω μαιμουδακια.
Στα μαιμουδακια όταν δόσεις αέρα στα 3 μέτρα + το κρέμασμα της Λετονίας έχεις κοντά στα 10 και μέτρα να προλάβεις να σφίξεις φρένα και να μα δεις τα κενά.
Μπορείς όμως να παίζεις και με ελάχιστα μέτρα το πολύ 2 με τεντωμενη την Λετονία και να έχεις την προτίμηση στα 300 με 500 γραμμάρια αντίσταση και εκ ει είναι όλα τα λεφτά για μένα!
Εκεί που πήρε να φύγει ανενόχλητο με το δολωμα στο στωμα, βρήκε την πρώτη προρυθμηση και γενικά αντίσταση και τδιμπηθηκε χωρίς να το καταλάβει ιδιαίτερα και συνεχίζει και περνει μετά και τα φρένα που δεν έχουν ιδιετρη αντίσταση αν το ψάρι είναι δύο κιλά ας πούμε. Έτσι λοιπόν δεν έχεις να κάνεις πάρα μερικά κλικ και να πάρεις το ψάρι άνετα και με σφικτά φρένα.
- andreasomageiras
- Ψαρωμένος
- Δημοσιεύσεις: 693
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 22, 2017 3:21 pm
Re: Μηχανισμός με διπλό φρένο και κατά πόσο ταιριάζει στο κάστινγκ.
Δεν ξέρω αν εννοείς κάτι τέτοιο
https://www.way2fish.gr/el/products/cat ... erter.html
Η απορία ή δικιά μου, πώς αναγνωρίζω ένα μηχανισμό με διπλό φρένο που το έχει στην πεταλούδα; ξέρω ότι έχει η σιμανο τέτοια μηχανάκια, οι λοιπές;
https://www.way2fish.gr/el/products/cat ... erter.html
Η απορία ή δικιά μου, πώς αναγνωρίζω ένα μηχανισμό με διπλό φρένο που το έχει στην πεταλούδα; ξέρω ότι έχει η σιμανο τέτοια μηχανάκια, οι λοιπές;

- Tasos Potoudis
- Admin
- Δημοσιεύσεις: 1884
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 27, 2014 12:22 pm
Re: Μηχανισμός με διπλό φρένο και κατά πόσο ταιριάζει στο κάστινγκ.
Το όρθιο καλάμι με το ξαπλωμένο έχει σημαντική διαφορά στο πως αφήνουν τη μάνα.
Αν την πιάσουμε με το χέρι κ τραβήξουμε καταλαβαίνουμε.
Οι μηχανισμοί που έχω δει εγώ έχουν ένα μοχλό που ανάλογα αν είναι μπροστά ή πίσω ενεργοποιεί τα αντίστοιχα φρένα.
Κάποτε τους σκεφτόμουν κ εγώ πολύ σοβαρά, αλλά με τη λογική που περιγράφει ο Ηλίας της μαϊμούς που κρέμεται κ δίνει χωρίς αντίσταση τα πρώτα μέτρα, το θεώρησα άχρηστο να τον δουλέψω.
Αντρέα συρόμενη αρματωσιά είχες;
Αν την πιάσουμε με το χέρι κ τραβήξουμε καταλαβαίνουμε.
Οι μηχανισμοί που έχω δει εγώ έχουν ένα μοχλό που ανάλογα αν είναι μπροστά ή πίσω ενεργοποιεί τα αντίστοιχα φρένα.
Κάποτε τους σκεφτόμουν κ εγώ πολύ σοβαρά, αλλά με τη λογική που περιγράφει ο Ηλίας της μαϊμούς που κρέμεται κ δίνει χωρίς αντίσταση τα πρώτα μέτρα, το θεώρησα άχρηστο να τον δουλέψω.
Αντρέα συρόμενη αρματωσιά είχες;
..tripinfishing..
- andreasomageiras
- Ψαρωμένος
- Δημοσιεύσεις: 693
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 22, 2017 3:21 pm
Re: Μηχανισμός με διπλό φρένο και κατά πόσο ταιριάζει στο κάστινγκ.
Ναι συρόμενη αρματωσιά, ξαπλωμένο καλάμι και σχεδόν ελεύθερο φρένο, γιαυτό λέω ότι μετά δε μπορούσα να ψαρέψω έτσι, μετά είχε ρεύμα που μου έπαιρνε την πετονιά από την μπομπίνα, τόσο ελεύθερο ήταν το πίσω φρένο.
Από νωρίς είχαμε πολλές χαμένες τσιμπιες, μετά δεν βλέπαμε καμία αλλά τα δολώματα πότε έλειπαν πότε ήταν δαγκωμένα. Μόνο ελαφριά λυγισμένες κορυφές και το άφηναν.
Από νωρίς είχαμε πολλές χαμένες τσιμπιες, μετά δεν βλέπαμε καμία αλλά τα δολώματα πότε έλειπαν πότε ήταν δαγκωμένα. Μόνο ελαφριά λυγισμένες κορυφές και το άφηναν.

- Tasos Potoudis
- Admin
- Δημοσιεύσεις: 1884
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 27, 2014 12:22 pm
Re: Μηχανισμός με διπλό φρένο και κατά πόσο ταιριάζει στο κάστινγκ.
Συρόμενα είχες κ τα άλλα καλάμια χωρίς μαϊμούδακι;
..tripinfishing..