Οι οδηγοί στο καλάμι.
- Tasos Potoudis
- Admin
- Δημοσιεύσεις: 1884
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 27, 2014 12:22 pm
Οι οδηγοί στο καλάμι.
Κ Γιώργο είπες στην ανάρτηση του Νεκτάριου ότι ένας σαρανταρης πρώτος οδηγός συνεργάζεται αρμονικά μέχρι κ ένα μοτέρ 14000.
Ένας τριανταρης που φοράνε κ τα περισσότερα καλάμια με τι διάμετρο μπομπίνα δουλεύει καλά; Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω τα καλάμια που έχουν τους χαμηλούς οδηγούς κοντά στο καλάμι αλλά δεν είναι για multi με τι λογική τους έχουν;
Ένας τριανταρης που φοράνε κ τα περισσότερα καλάμια με τι διάμετρο μπομπίνα δουλεύει καλά; Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω τα καλάμια που έχουν τους χαμηλούς οδηγούς κοντά στο καλάμι αλλά δεν είναι για multi με τι λογική τους έχουν;
..tripinfishing..
- Giorgos Gallis
- Psaroma Fishing Team
- Δημοσιεύσεις: 272
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 25, 2014 10:41 am
Re: Οι οδηγοί στο καλάμι.
Καλημέρα Τάσο,δυστυχώς ότι ξεκινά στραβά έχει καί κακή κατάληξη (στήν περίπτωση μας αποπροσανατολίζει ).Τά αίτια είναι πολλά,καί δέν ξέρω από πού νά αρχίσω.Ασ ξεκινήσω,όταν φτιάχτηκαν τά πρώτα καλάμια σέ χώρες,όπως Αμερική, Αγγλια ,καί γενικά αγγλόφωνα κράτη στήν αρχή χρησιμοποιησαν οριζόντιους μηχανισμούς κατά συνέπεια μιάς καί η πετονιά έφευγε ίσια οί οδηγοί δέν χρειαζότανε νά είναι μεγάλη .Μετά βγήκαν οί κάθετοι,(φιξ) τότε άρχισε ανάλογα μέ τό μεγάλωμα τών μηχανισμών νά μεγαλώνουν καί οί οδηγοί .Από τήν
αρχή όμως,τήν κυρίαρχη ΘΕΣΗ αλλά και ΓΝΩΣΗ είχαν οι ψαράδες τών γλυκών νερών πού πολύ γρήγορα κατάλαβαν ότι γιά νά πετάξουν μακριά εκτός τής τεχνικής χρειαζότανε εκτός από μεγάλη μπομπίνα καί μεγάλος ΠΡΩΤΟΣ οδηγός .Στής μέρες μας λοιπόν ό πρώτος οδηγός είναι 50ρης !!.Τά καλάμια αυτά τών λιμνών τά ονομάζουν (καρπ)τό μέγιστο μήκος τους είναι 3,90 αλλά τό σύνηθες είναι 3,60 καί είναι ημιπαραβολικά.Λόγο τού ότι είναι ημιπαραβολικά μέ πολύ μικρή διάμετρο (πάχος) είναι πολύ ελαφριά καί μέ τήν διάταξη τών 6 οδηγών ,έστω καί άν ό πρώτος οδηγός είναι 50ρης δέν είναι πολύ βαριά ,τά πολύ καλά δέ από αυτά έχουν 50ρη μέ διπλό πόδι καί τά υπολοιπα μέ μονό 50-40-30-20-16-καί μύτη 16.
Συνεχίζω .
αρχή όμως,τήν κυρίαρχη ΘΕΣΗ αλλά και ΓΝΩΣΗ είχαν οι ψαράδες τών γλυκών νερών πού πολύ γρήγορα κατάλαβαν ότι γιά νά πετάξουν μακριά εκτός τής τεχνικής χρειαζότανε εκτός από μεγάλη μπομπίνα καί μεγάλος ΠΡΩΤΟΣ οδηγός .Στής μέρες μας λοιπόν ό πρώτος οδηγός είναι 50ρης !!.Τά καλάμια αυτά τών λιμνών τά ονομάζουν (καρπ)τό μέγιστο μήκος τους είναι 3,90 αλλά τό σύνηθες είναι 3,60 καί είναι ημιπαραβολικά.Λόγο τού ότι είναι ημιπαραβολικά μέ πολύ μικρή διάμετρο (πάχος) είναι πολύ ελαφριά καί μέ τήν διάταξη τών 6 οδηγών ,έστω καί άν ό πρώτος οδηγός είναι 50ρης δέν είναι πολύ βαριά ,τά πολύ καλά δέ από αυτά έχουν 50ρη μέ διπλό πόδι καί τά υπολοιπα μέ μονό 50-40-30-20-16-καί μύτη 16.
Συνεχίζω .
- Giorgos Gallis
- Psaroma Fishing Team
- Δημοσιεύσεις: 272
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 25, 2014 10:41 am
Re: Οι οδηγοί στο καλάμι.
Τά καλάμια τώρα γιά τήν θάλασσα, αντιμετώπισαν από τήν αρχή τό πρόβλημα τού πρώτου κύματος πού έπρεπε νά ξεπεράσουν !!,έπρεπε λοιπόν νά είναι πιό δυνατά, καί πιό μεγάλα σέ μήκος καί νά είναι καί δράση κορυφής(τό μόνο πλεονέκτημα ενός τέτοιου καλαμιού,είναι οτι πετάει πολύ μακριά!) Ένα δυνατό 4μετρο γιά θάλασσα λοιπόν, είναι διπλάσιο σέ βάρος από ένα (καρπ) καί από ΕΔΩ αρχίζουν οί συμβιβασμοί .Τά πρώτα πάλι δυνατά καλάμια γιά τήν θάλασσα αγγλοσάξονες τά έφτιαξαν πάλι (λόγο πρώτου κύματος) οί οποίοι τά δουλεύουν ακόμα οί περισσότεροι μέ οριζόντιους μηχανισμούς (μούλτι) μέ διάταξη οδηγών 30-25-20-16 -12-12-12-12 καί όταν κατεβάζουν τόν μηχανισμό χαμηλά 30-25-20-16-16-16-12-12-πολλοί δέ όλοι 16. Συνεχίζω,
- Giorgos Gallis
- Psaroma Fishing Team
- Δημοσιεύσεις: 272
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 25, 2014 10:41 am
Re: Οι οδηγοί στο καλάμι.
Ξέχασα νά γράψω ότι μέ τόν μηχανισμό χαμηλά βάζουν 9 οδηγούς ξεκινώντας πάλι από 30ρη καί τελειώνουν σέ μύτη από 16 μέχρι 10ρη οδηγό.
Μετά ήρθε ή ιταλική σχολή,εδώ τά πράγματα άλλαζαν, στήν Μεσόγειο δέν υπήρχε τό μεγάλο πρώτο κύμα καί τά καλάμια άρχισαν νά βγαίνουν μαζικά μέ τά τηλεσκοπικά νά κατέχουν τό μεγαλύτερο ποσοστό μέ μέγεθος όμως τώρα από 4,25 -μέχρι 4,80 μέτρα πού είχαν τό πολύ 6 οδηγούς μέ πρώτο οδηγό 25ρη ή 30ρη τό πολύ!!σκέψου τώρα τούς συμβιβασμούς στήν διάταξη αλλά καί στήν ποιότητα τών οδηγών.Μετά άρχισαν νά (κατασκευάζουν)καί οί λοιποί συγγενείς Ισπανοί,Γερμανοί,Πολωνοί.Παράλληλα ή διάμετρος τής μπομπίνας τών μηχανισμών (φιξ) παράμενε όχι ιδιαιτέρα μεγάλος.Μετά ήρθε ή έκρηξη!!στής μέρες μας βγήκαν μηχανισμοί μέ πάνω από 6,9 εκατοστά διάμετρο μπομπίνα.Ή (φούτζι)έβγαλε τήν εξαιρετική σειρά Κ ξεκινώντας από 50!! πανάλαφρων οδηγών μέ πολύ υψηλό πόδι κατάλληλους καί γιά τήν μεγαλύτερη σέ διάμετρο μπομπίνα !! καί ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ???? καλαμιών γιά τήν ΘΑΛΑΣΣΑ έβγαλαν μέν τά τρίσπαστα συνεχίζουν όμως νά βάζουν 30ρη πρώτο οδηγό!καί ΟΧΙμόνο αλλά καί τής ίδιες ,σειρές καλαμιών μέ οδηγούς χαμηλού προφίλ(λοου ράιντερ).Κανείς από όσους γνωρίζω εμπόρους καί (δοκιμαστές ) όμως δέν έχει γράψει ότι οί χαμηλού προφίλ είναι μέχρι 0.23 πετονιές ,καί μέχρι 6,3 εκατοστά τό πολύ διάμετρο μπομπίνας .Όταν ή (φουτζι)παρουσίασε τήν σειρά (λόου ράιντερ)γιά πρώτη φορά είπε ότι τό σκεπτικό ήταν ότι ή πετονιά θά παθαινε ένα (σοκ)στόν πρώτο οδηγό αλλά μετά θά πέρναγε ομαλά τούς υπόλοιπους,διάβασα καί τήν θεωρία του .Εγώ όμως έχω βρεί ένα ακόμα πιό σοβαρό πρόβλημα σέ αυτούς τούς οδηγούς στό άν τούς μετρήσεις από τήν μιά άκρη στήν άλλη με οποιοδήποτε άλλον οδηγό θά διαπιστώσει ότι αυτοί έχουν πιό μεγάλο μάκρος μέ συνέπεια,όταν δένονται νά δημιουργούν ένα μεγαλύτερο νεκρό σημείο.
Μετά ήρθε ή ιταλική σχολή,εδώ τά πράγματα άλλαζαν, στήν Μεσόγειο δέν υπήρχε τό μεγάλο πρώτο κύμα καί τά καλάμια άρχισαν νά βγαίνουν μαζικά μέ τά τηλεσκοπικά νά κατέχουν τό μεγαλύτερο ποσοστό μέ μέγεθος όμως τώρα από 4,25 -μέχρι 4,80 μέτρα πού είχαν τό πολύ 6 οδηγούς μέ πρώτο οδηγό 25ρη ή 30ρη τό πολύ!!σκέψου τώρα τούς συμβιβασμούς στήν διάταξη αλλά καί στήν ποιότητα τών οδηγών.Μετά άρχισαν νά (κατασκευάζουν)καί οί λοιποί συγγενείς Ισπανοί,Γερμανοί,Πολωνοί.Παράλληλα ή διάμετρος τής μπομπίνας τών μηχανισμών (φιξ) παράμενε όχι ιδιαιτέρα μεγάλος.Μετά ήρθε ή έκρηξη!!στής μέρες μας βγήκαν μηχανισμοί μέ πάνω από 6,9 εκατοστά διάμετρο μπομπίνα.Ή (φούτζι)έβγαλε τήν εξαιρετική σειρά Κ ξεκινώντας από 50!! πανάλαφρων οδηγών μέ πολύ υψηλό πόδι κατάλληλους καί γιά τήν μεγαλύτερη σέ διάμετρο μπομπίνα !! καί ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ???? καλαμιών γιά τήν ΘΑΛΑΣΣΑ έβγαλαν μέν τά τρίσπαστα συνεχίζουν όμως νά βάζουν 30ρη πρώτο οδηγό!καί ΟΧΙμόνο αλλά καί τής ίδιες ,σειρές καλαμιών μέ οδηγούς χαμηλού προφίλ(λοου ράιντερ).Κανείς από όσους γνωρίζω εμπόρους καί (δοκιμαστές ) όμως δέν έχει γράψει ότι οί χαμηλού προφίλ είναι μέχρι 0.23 πετονιές ,καί μέχρι 6,3 εκατοστά τό πολύ διάμετρο μπομπίνας .Όταν ή (φουτζι)παρουσίασε τήν σειρά (λόου ράιντερ)γιά πρώτη φορά είπε ότι τό σκεπτικό ήταν ότι ή πετονιά θά παθαινε ένα (σοκ)στόν πρώτο οδηγό αλλά μετά θά πέρναγε ομαλά τούς υπόλοιπους,διάβασα καί τήν θεωρία του .Εγώ όμως έχω βρεί ένα ακόμα πιό σοβαρό πρόβλημα σέ αυτούς τούς οδηγούς στό άν τούς μετρήσεις από τήν μιά άκρη στήν άλλη με οποιοδήποτε άλλον οδηγό θά διαπιστώσει ότι αυτοί έχουν πιό μεγάλο μάκρος μέ συνέπεια,όταν δένονται νά δημιουργούν ένα μεγαλύτερο νεκρό σημείο.
- Giorgos Gallis
- Psaroma Fishing Team
- Δημοσιεύσεις: 272
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 25, 2014 10:41 am
Re: Οι οδηγοί στο καλάμι.
Τάσο,όπως κατάλαβες? ένα καλάμι μέ δράση κορυφής καί μέ απόσταση 110 -120 εκατοστά από την άκρη τής μπομπίνας ένας μηχανισμός 5500 είναι στό όριο,μέ ένα ημιπαραβολικό θές τό ελάχιστο 40ρη. Εσύ,,,,έχεις περάσει τό όριο χα χα ,γιά αυτό χάρισε τους !!!!!στόν πρόεδρο ,ή στόν υπέρ πρόεδρο,κύριο Παπακώστα,πού αυτός έχει ΤΑ καλάμια .Εσύ τώρα μπορείς νά πάρεις έναν 5500 gi4 460-480 γραμμάρια καί νά κάνεις σκόνη τόν πρόεδρο (γράφω καί γελάω).ΆΝ ΔΕΝ τά χαρίσεις στόν υπερπρόεδρο αυτός θά αγοράσει δύο μέ μπομπίνα 6,9 gi4 ή μέ μαγνήσιο!!!!!! 530 γραμμάρια καί τότε θά τρέχουμε όλοι μαζί .(γελάω)....
- Giorgos Gallis
- Psaroma Fishing Team
- Δημοσιεύσεις: 272
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 25, 2014 10:41 am
Re: Οι οδηγοί στο καλάμι.
Σας ζητάω συγνώμη,γράφω διάμετρος μπομπίνας 6,9 εκατοστά .Τό σωστό είναι 7,6 εκατοστά !!! τεράστια ή διαφορά,γιά αυτόν τόν λόγο ή (φούτζι) έβγαλε 50ρηδες οδηγούς σειράς Κ.
Re: Οι οδηγοί στο καλάμι.
Πιθανών να διαφωνώ με περισσότερα αλλά ένα που διαφωνώ ΣΊΓΟΥΡΑ είναι ότι το μοναδικό πλεονέκτημα των fast κσλαμιων είναι η απόσταση βολής. Πολλές ανακρίβειες και υπεραπλουστευσεις σε μια μικρή πρόταση.
- Tasos Potoudis
- Admin
- Δημοσιεύσεις: 1884
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 27, 2014 12:22 pm
Re: Οι οδηγοί στο καλάμι.
Πασχάλη τι εννοείς fast;
Δράση κορυφής ή γρήγορη επαναφορά του blank?Και σε τι διαφωνείς;
Πες...Είναι ωραίες αυτές οι κουβέντες....
Κ.Γιωργο ευχαριστώ για την αναδρομή σα ντοκιμαντέρ ήταν!
Μπερδεύτηκα όμως λίγο κ για σίγουρα ρωτάω...
Ιδανικά ο 30αρις με τι διάμετρο μπομπίνας συνεργάζεται;
Και επειδή βγάζω ψαρουκλες κ λαχανιαζω εύκολα... (αυτο το τσιγάρο....)
Θέλω μοτέρ βιντζι.
Άσε που ρίχνω πλέον στα 150 κ μονό το λεβαρισμα με κουράζει....χαχαχα...
Λοιπόν το ultegra 5500 δεν είναι για μένα...
Άσε που στις καλαμαρες μου δεν νιώθεις το βάρος του μοτέρ...
Άμα μου βρεις λοιπόν Βίντσι, οικονομικο σχετικά, ελαφρύ ., κ με το στρώσιμο του pen θα τα πάρω σιγά σιγά... κ αυτά που έχω θα τα κάνω δώρο σε έναν πολύ πολύ καλό μου φίλο να μς θυματε για πάντα!!

Δράση κορυφής ή γρήγορη επαναφορά του blank?Και σε τι διαφωνείς;
Πες...Είναι ωραίες αυτές οι κουβέντες....
Κ.Γιωργο ευχαριστώ για την αναδρομή σα ντοκιμαντέρ ήταν!
Μπερδεύτηκα όμως λίγο κ για σίγουρα ρωτάω...
Ιδανικά ο 30αρις με τι διάμετρο μπομπίνας συνεργάζεται;
Και επειδή βγάζω ψαρουκλες κ λαχανιαζω εύκολα... (αυτο το τσιγάρο....)
Θέλω μοτέρ βιντζι.
Άσε που ρίχνω πλέον στα 150 κ μονό το λεβαρισμα με κουράζει....χαχαχα...
Λοιπόν το ultegra 5500 δεν είναι για μένα...
Άσε που στις καλαμαρες μου δεν νιώθεις το βάρος του μοτέρ...
Άμα μου βρεις λοιπόν Βίντσι, οικονομικο σχετικά, ελαφρύ ., κ με το στρώσιμο του pen θα τα πάρω σιγά σιγά... κ αυτά που έχω θα τα κάνω δώρο σε έναν πολύ πολύ καλό μου φίλο να μς θυματε για πάντα!!


..tripinfishing..
Re: Οι οδηγοί στο καλάμι.
Εννοώ δράση κορυφής. Δεν θα μπω σε θεωρίες πολλές γιατί δεν θα βγάλουμε άκρη. Μερικές πρακτικές παρατηρήσεις θα κάνω:
1.Ο για πολλά χρόνια πιο ικανός ρίπτης στον κόσμο έριχνε με regular (αν δεν κάνω λάθος) καλάμι της Century. Γενικώς όμως ναι τα fast είναι πιο ικανά να επιτύχουν μέτρα για τους πιο εκπαιδευμένους στις βολές ψαράδες. Αυτός είναι ο λόγος που επικράτησαν στην Ελλάδα τα ιταλικά regular (λάσπες) με τα οποία ο μέσος ανεκπαίδευτος ψαράς "ρίχνει 160 μέτρα για πλάκα". Επειδή είναι εύκολο να πιάσεις κάποια ικανοποιητικά μέτρα. Ως εκεί όμως.
2.Το regular ή και slow καλάμι είναι πιο κουραστικό για το ψάρι αλλά το ίδιο είναι και για εμένα. Τόση ενέργεια χαμένη μόνο και μόνο για να λυγίζει το καλάμι...
3.Θεωρώ ότι ένα fast καλάμι δείχνει πολύ καλύτερα τις τσιμπιές στο surf. Για κάρφωμα δεν λέω κάτι γιατί υπάρχει η θεωρία (την οποία και τείνω να υποστηρίξω) ότι την ώρα που θα δεις το τσίμπημα στη μύτη όλα θα έχουν τελειώσει στην άλλη πλευρά ειδικά όταν χρησιμοποιούμε πετονιά και τα μέτρα είναι "πολλά".
4.Ψάρεμα με καιρό. Το fast καλάμι κρατάει πολύ καλύτερα. Τα regular καλάμια ταλαντεύονται πάρα πολύ με αποτέλεσμα πολλές φορές το ξεσκάλωμα της άγκυρας.
5.Γνώμη μου...Για μηχανάκι Big Pit ξέχνα ότι άλλο υπάρχει εκεί έξω. Πάρε μερικά Shimano Navi 7000-8000 και έχεις καθαρίσει. Απίστευτη δύναμη και αντοχή να το ψαρέψουν και τα παιδιά σου. Θεωρώ ότι τα 10000-14000 που χρησιμοποιούμε είναι το λιγότερο ΤΕΡΑΣΤΙΑ για τις συνθήκες μας. Ψαρεύω surf με Titanos 5500 και δεν είχα πρόβλημα πόσο μάλιστα με κάτι μεγαλύτερο...
6.Πολλά από τα κακώς κείμενα με μπερδέματα με οδηγούς κλπ θα τα αποφεύγαμε εάν...ξέραμε να ρίχνουμε...Όσα προβλήματα είχα ήτανε επειδή έριχνα σαν ούγκανο. Όσες φορές έπαιρνα το θέμα βολή πιο σοβαρά στο ψάρεμα δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα.
Θεωρίες για οδηγούς κλπ δεν έχω κουράγιο να αναφέρω γιατί i'm too old, too tired and too fuckin apsaros. Θεωρώ όμως ότι ο κόσμος που εργάζεται και σχεδιάζει ψαρευτικά εργαλεία δεν είναι τόσο άσχετος όσο νομίζουμε. Παίζει να είμαστε κι εμείς οι λάθος (είμαστε σε τόσα άλλα γιατί όχι και σε αυτό?).
1.Ο για πολλά χρόνια πιο ικανός ρίπτης στον κόσμο έριχνε με regular (αν δεν κάνω λάθος) καλάμι της Century. Γενικώς όμως ναι τα fast είναι πιο ικανά να επιτύχουν μέτρα για τους πιο εκπαιδευμένους στις βολές ψαράδες. Αυτός είναι ο λόγος που επικράτησαν στην Ελλάδα τα ιταλικά regular (λάσπες) με τα οποία ο μέσος ανεκπαίδευτος ψαράς "ρίχνει 160 μέτρα για πλάκα". Επειδή είναι εύκολο να πιάσεις κάποια ικανοποιητικά μέτρα. Ως εκεί όμως.
2.Το regular ή και slow καλάμι είναι πιο κουραστικό για το ψάρι αλλά το ίδιο είναι και για εμένα. Τόση ενέργεια χαμένη μόνο και μόνο για να λυγίζει το καλάμι...
3.Θεωρώ ότι ένα fast καλάμι δείχνει πολύ καλύτερα τις τσιμπιές στο surf. Για κάρφωμα δεν λέω κάτι γιατί υπάρχει η θεωρία (την οποία και τείνω να υποστηρίξω) ότι την ώρα που θα δεις το τσίμπημα στη μύτη όλα θα έχουν τελειώσει στην άλλη πλευρά ειδικά όταν χρησιμοποιούμε πετονιά και τα μέτρα είναι "πολλά".
4.Ψάρεμα με καιρό. Το fast καλάμι κρατάει πολύ καλύτερα. Τα regular καλάμια ταλαντεύονται πάρα πολύ με αποτέλεσμα πολλές φορές το ξεσκάλωμα της άγκυρας.
5.Γνώμη μου...Για μηχανάκι Big Pit ξέχνα ότι άλλο υπάρχει εκεί έξω. Πάρε μερικά Shimano Navi 7000-8000 και έχεις καθαρίσει. Απίστευτη δύναμη και αντοχή να το ψαρέψουν και τα παιδιά σου. Θεωρώ ότι τα 10000-14000 που χρησιμοποιούμε είναι το λιγότερο ΤΕΡΑΣΤΙΑ για τις συνθήκες μας. Ψαρεύω surf με Titanos 5500 και δεν είχα πρόβλημα πόσο μάλιστα με κάτι μεγαλύτερο...
6.Πολλά από τα κακώς κείμενα με μπερδέματα με οδηγούς κλπ θα τα αποφεύγαμε εάν...ξέραμε να ρίχνουμε...Όσα προβλήματα είχα ήτανε επειδή έριχνα σαν ούγκανο. Όσες φορές έπαιρνα το θέμα βολή πιο σοβαρά στο ψάρεμα δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα.
Θεωρίες για οδηγούς κλπ δεν έχω κουράγιο να αναφέρω γιατί i'm too old, too tired and too fuckin apsaros. Θεωρώ όμως ότι ο κόσμος που εργάζεται και σχεδιάζει ψαρευτικά εργαλεία δεν είναι τόσο άσχετος όσο νομίζουμε. Παίζει να είμαστε κι εμείς οι λάθος (είμαστε σε τόσα άλλα γιατί όχι και σε αυτό?).
Re: Οι οδηγοί στο καλάμι.
Το ψαρεμα ειναι ψαρεμα Κυριοι,το τι θα βαλει ο καθενας και τι οδηγους θα ψαρεψει ειναι καθαρη γνωση του καθενος και τιποτα αλλο!
Η αρεσκειακαι η γνωση συνβαζιζουν ταυτοχρονο απο την στιγμη που το ψαχνει ο καθενας για της δικες του απαιτησεις.
Το θεμα δεν ειναι το τι μας πλασαρουν,αλλα το πως καταλαβαινουμε το δικο μας μας ψαρεμα.
Δεν θα διαφωνω για διαταξεις οδηγων,αλλα οπως ειπα ειναι το πως ψαρεςυει ο καθενας μας.
Πραγματικα ποτε δεν ειχα θεμα με οδηγους ασχετου ποιοτιτας και διαμετρου,ακομη και οταν ψαρευα τα πεν με 9 οδηγους με φιξ μηχανισμο και ας ηταν χαμηλα ο πρωτος οδηγος και με 12,000 μηχανισμους.Το μονο που μου εκανε ηταν ενα ωραιω σφυριγμα που αυτο οταν το εκανε ειχα και καλυτερες βολες.
Επισεις τα ψαρευα και με 8000 και με 5000 μηχανισμους,αναλογα το τι ψαρεμα εκανα.
Δεν αντιλεγω οτι βρισκει η μισινεζα στον πρωτο οδηγο,αλλα πραγματικα δεν με ενδιασφερει αυτο παρα μονο το ψαρεμα μου,και τι στοχο εχω στο ψαρεμα.
Τα φαστ καλαμια ειναι ποιο δυσκολα στο ψαρεμα και χρειαζετε να εισαι πανω τους.Αυτο το ανεφερα και στο τοπικ με της βασεις,αλλα δεν ανεφερα για τα φαστ καλαμια,απλα εκανα αναφορα τον τροπο ψαρεματος.
Δεν θα διαφωνω επισεις για του χαμηλου προφιλ οδηγους οτι κατασκευαζωνται για χαμηλη διαμετρο πετονιας,αλλα εφω τους ψαρευω και με 45αρα και ας μου κανουν το καλαμι κουτσουρο γιατι εγω το επελεξα!
Το να δουλεψεις με απλους οδηγους η χαμηλου προφιλ οδηγους μπορουμε να το αναλυσουμε,ασετο αν ειναι φουτζι,,η απομιμησεις.
Το θεμα ειναι η διαταξη των οδηγων,το ποσους οδηγους εχουμε και γιατι ακριβος θελουμε τους 5 με την κορυφη η τους 9 με την κορυφη ,η τους 6 και παει λεγοντας.
Ενα πραμα που δεν γνωριζει αρκετος κοσμος ειναι γιατι τα καλαμια εχουν 5,6,7,8,και 9 οδηγουςακομη και τ
4 οδηγους.Ετσι λοιπον αρκετοι φιλοι την πατανε γιατι απλα ακουνε οτι το ΧΧΧΧΧ καλαμι ειναι γαματο,ενω το ψψψ δεν λεει.
Δεν θα αναλυσουμε το καρμπον,αλλα την διαταξη και την ποσοτιτα των οδηγων.
Απλα πραγματα να τα καταλαβαινουμε!
Ενα καλαμι 150αρι με 4 οδηγους ειναι μια βιτσα χωρις κατανομη βαρους στην ελξη,ενω αν προσθεσουμε οδηγους το καλαμι αλαζει συμπεριφορα και δυναμη.
Αν στο καλαμι προσθεσουμε χαμηλου προφιλ οδηγους το καλαμι γινετε ποιο σκληρο,ενοειτε και παραπανω οδηγους.
Τα ετοιμοπαραδοτα καλαμια ειναι σχεδιασμενα για ολλα σχεδον τα σωματοτυπα και η παραγωγη ειναι μεγαλη,οποτε συνφερει στην καθε ετερεια να παιξει τον δικο της κανονα και το δικο της λανσαρισμα στην αγορα.
Ετσι λοιπον εχουμε αυτα τα αποτελεσματα και τα σχολια σε ολλα τα φορουμ του πλανητη.
Σκεψου τωρα ψαρα εσυ αν μια επονυμη ετερεια που κανει μαζικη παραγωγη να εβγαζε μπλανκ κορμους
Την επομενη χρονια απλα δεν ειχε πολησεις γιτι απλα δεν θα μπορουσε να κανει παραγωγη με τα δικα της πρωτυπα και ειναι λογικο.
Επισεις αν οι ετερειες που παραγουν ετοιμοπαραδοτα καλαμια,ποιες απο αυτες συμετεχουν στις αλιευτικες ριψεις!!
Ελαχιστες .
Τυχαιο…Δεν νομιζω..
Απλα και κατανοητα πραγματα ειναι.
Γιατι ολες οι ετερειες δεν βαζουν καλη ποιοτητα οδηγους και βαζουν μουφες οδηγους.
Βαζω και εγω ερωτηματα αν και ξερω οπως και εσεις ενμεροι οτι και καλα ανεβαινει το κοστολογιο.
Τοσα μα τοσα πολλα στο θεμα που θελουμε μερες,μηνες,χρονια να το συζηταμε.
Ειπαμε οτι το ψαρεμα ειναι ψαρεμα,και οτι γνωση εχουμε,καλο ειναι να την λεμε ο καθενας με την δικη του αποψη.
Η αρεσκειακαι η γνωση συνβαζιζουν ταυτοχρονο απο την στιγμη που το ψαχνει ο καθενας για της δικες του απαιτησεις.
Το θεμα δεν ειναι το τι μας πλασαρουν,αλλα το πως καταλαβαινουμε το δικο μας μας ψαρεμα.
Δεν θα διαφωνω για διαταξεις οδηγων,αλλα οπως ειπα ειναι το πως ψαρεςυει ο καθενας μας.
Πραγματικα ποτε δεν ειχα θεμα με οδηγους ασχετου ποιοτιτας και διαμετρου,ακομη και οταν ψαρευα τα πεν με 9 οδηγους με φιξ μηχανισμο και ας ηταν χαμηλα ο πρωτος οδηγος και με 12,000 μηχανισμους.Το μονο που μου εκανε ηταν ενα ωραιω σφυριγμα που αυτο οταν το εκανε ειχα και καλυτερες βολες.
Επισεις τα ψαρευα και με 8000 και με 5000 μηχανισμους,αναλογα το τι ψαρεμα εκανα.
Δεν αντιλεγω οτι βρισκει η μισινεζα στον πρωτο οδηγο,αλλα πραγματικα δεν με ενδιασφερει αυτο παρα μονο το ψαρεμα μου,και τι στοχο εχω στο ψαρεμα.
Τα φαστ καλαμια ειναι ποιο δυσκολα στο ψαρεμα και χρειαζετε να εισαι πανω τους.Αυτο το ανεφερα και στο τοπικ με της βασεις,αλλα δεν ανεφερα για τα φαστ καλαμια,απλα εκανα αναφορα τον τροπο ψαρεματος.
Δεν θα διαφωνω επισεις για του χαμηλου προφιλ οδηγους οτι κατασκευαζωνται για χαμηλη διαμετρο πετονιας,αλλα εφω τους ψαρευω και με 45αρα και ας μου κανουν το καλαμι κουτσουρο γιατι εγω το επελεξα!
Το να δουλεψεις με απλους οδηγους η χαμηλου προφιλ οδηγους μπορουμε να το αναλυσουμε,ασετο αν ειναι φουτζι,,η απομιμησεις.
Το θεμα ειναι η διαταξη των οδηγων,το ποσους οδηγους εχουμε και γιατι ακριβος θελουμε τους 5 με την κορυφη η τους 9 με την κορυφη ,η τους 6 και παει λεγοντας.
Ενα πραμα που δεν γνωριζει αρκετος κοσμος ειναι γιατι τα καλαμια εχουν 5,6,7,8,και 9 οδηγουςακομη και τ
4 οδηγους.Ετσι λοιπον αρκετοι φιλοι την πατανε γιατι απλα ακουνε οτι το ΧΧΧΧΧ καλαμι ειναι γαματο,ενω το ψψψ δεν λεει.
Δεν θα αναλυσουμε το καρμπον,αλλα την διαταξη και την ποσοτιτα των οδηγων.
Απλα πραγματα να τα καταλαβαινουμε!
Ενα καλαμι 150αρι με 4 οδηγους ειναι μια βιτσα χωρις κατανομη βαρους στην ελξη,ενω αν προσθεσουμε οδηγους το καλαμι αλαζει συμπεριφορα και δυναμη.
Αν στο καλαμι προσθεσουμε χαμηλου προφιλ οδηγους το καλαμι γινετε ποιο σκληρο,ενοειτε και παραπανω οδηγους.
Τα ετοιμοπαραδοτα καλαμια ειναι σχεδιασμενα για ολλα σχεδον τα σωματοτυπα και η παραγωγη ειναι μεγαλη,οποτε συνφερει στην καθε ετερεια να παιξει τον δικο της κανονα και το δικο της λανσαρισμα στην αγορα.
Ετσι λοιπον εχουμε αυτα τα αποτελεσματα και τα σχολια σε ολλα τα φορουμ του πλανητη.
Σκεψου τωρα ψαρα εσυ αν μια επονυμη ετερεια που κανει μαζικη παραγωγη να εβγαζε μπλανκ κορμους



Την επομενη χρονια απλα δεν ειχε πολησεις γιτι απλα δεν θα μπορουσε να κανει παραγωγη με τα δικα της πρωτυπα και ειναι λογικο.
Επισεις αν οι ετερειες που παραγουν ετοιμοπαραδοτα καλαμια,ποιες απο αυτες συμετεχουν στις αλιευτικες ριψεις!!
Ελαχιστες .
Τυχαιο…Δεν νομιζω..
Απλα και κατανοητα πραγματα ειναι.
Γιατι ολες οι ετερειες δεν βαζουν καλη ποιοτητα οδηγους και βαζουν μουφες οδηγους.
Βαζω και εγω ερωτηματα αν και ξερω οπως και εσεις ενμεροι οτι και καλα ανεβαινει το κοστολογιο.
Τοσα μα τοσα πολλα στο θεμα που θελουμε μερες,μηνες,χρονια να το συζηταμε.
Ειπαμε οτι το ψαρεμα ειναι ψαρεμα,και οτι γνωση εχουμε,καλο ειναι να την λεμε ο καθενας με την δικη του αποψη.
- Tasos Potoudis
- Admin
- Δημοσιεύσεις: 1884
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 27, 2014 12:22 pm
Re: Οι οδηγοί στο καλάμι.
Όταν διαβάζω αναρτήσεις η όταν έχω να γράψω κάτι νιώθω ότι είμαι με ωραίους φίλους στο γιαλό κ συζητάμε.
Εγώ προσωπικά έχω πλέον αυτό που δε φανταζόμουν πότε ότι θα έχω κ το ευχαριστιεμαι σε.καθε ψάρεμα.
Και εμένα μου αρέσει ο γλυκός ήχος της μάνας στο φευγιό κτλ συννεφάκι που κάνει το βράδυ στο φακό αλλά όταν αφήνει αρμονικά το σύνολο έχει άλλη μαγεία.
Έχω δουλέψει τα πάντα με τα πάντα, μηχανάκια μικρά μεγάλα low rider.. δεν είχα θέμα
Ρωτάω έναν άνθρωπο που έχει περάσει μια ζωή αγαποντας τις βολές κ κάνοντας επεμβάσεις σε καλάμια να μας πει τις ιδανικές!!!! αναλογίες να γνωρίζουμε.....
Οι εταιρείες σίγουρα ξέρουν τι κάνουν κ κινούνται σύμφωνα των αναγκών του καθενός κ όχι του ιδανικού.
Έτσι έχει στην ίδια καρότσα το vw golf σε συλλεκτικό 300 άλογα, ενδιάμεσες εκδοσεις κ τέλος το 1100.
Πασχάλη καλά τα λες αλλά πλέον υπάρχουν εξεραισεις.
Κοκκαλα στον αέρα καλάμια regular action κ fast reaction.... axaxa
Εξεραίσεις.
Τελικά δε βλέπω διαφωνίες αλλά ανάλυση επιπέδου από όλους.
Εγώ προσωπικά έχω πλέον αυτό που δε φανταζόμουν πότε ότι θα έχω κ το ευχαριστιεμαι σε.καθε ψάρεμα.
Και εμένα μου αρέσει ο γλυκός ήχος της μάνας στο φευγιό κτλ συννεφάκι που κάνει το βράδυ στο φακό αλλά όταν αφήνει αρμονικά το σύνολο έχει άλλη μαγεία.
Έχω δουλέψει τα πάντα με τα πάντα, μηχανάκια μικρά μεγάλα low rider.. δεν είχα θέμα
Ρωτάω έναν άνθρωπο που έχει περάσει μια ζωή αγαποντας τις βολές κ κάνοντας επεμβάσεις σε καλάμια να μας πει τις ιδανικές!!!! αναλογίες να γνωρίζουμε.....
Οι εταιρείες σίγουρα ξέρουν τι κάνουν κ κινούνται σύμφωνα των αναγκών του καθενός κ όχι του ιδανικού.
Έτσι έχει στην ίδια καρότσα το vw golf σε συλλεκτικό 300 άλογα, ενδιάμεσες εκδοσεις κ τέλος το 1100.
Πασχάλη καλά τα λες αλλά πλέον υπάρχουν εξεραισεις.
Κοκκαλα στον αέρα καλάμια regular action κ fast reaction.... axaxa
Εξεραίσεις.
Τελικά δε βλέπω διαφωνίες αλλά ανάλυση επιπέδου από όλους.
..tripinfishing..
- Christos Pi
- Διαχειριστής
- Δημοσιεύσεις: 269
- Εγγραφή: Παρ Φεβ 21, 2014 10:04 am
Re: Οι οδηγοί στο καλάμι.
Όντως είναι πραγματικά μια πάρα μα πάρα πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση αυτή!
Τωρα εγώ τι να πω? Τόσο ανισσόροπος να είμαι πάλι?
Εχουν περάσει αρκετά καλάμια απο τα χέρια μου και αξιοπεριέργως έχω καταλήξει να με βολεύουν μόνο καλάμια με low rider οδηγούς.
Χρησιμοποιώ κυρίως λεπτά νήματα στους μηχανισμούς μου (0.20) και η απόδοσή τους με συναρπάζει, τόσο η γλύκιά βολή που πετυχαίνω όσο και τα μέτρα που κερδίζω σε σχέση με άλλα καλάμια που έχω.
Σε πάρα πολλά θα συμφωνήσω με τον κ.Γιώργο, σε πάρα πολλά με τον Ηλία.
Αθλητής βολών δεν είμαι για να τα πολυαναλύω, ένας τρελός που βολοδέρνει 2 με 3 φορές την εβδομάδα στις θάλασσες είμαι κι εγώ που πειραματίζομαι συνεχώς στο τι θα του δώσει καλύτερα αποτελέσματα
Σας ευχαριστώ γιατί μαθαίνω πολλά απο εσας!
ΥΓ μην κολλάμε με τους fuji ογηγούς... υπάρχουν καλάμια με no name οδηγούς που τα προσκυνώ και υπάρχουν και καλάμια με fuji που σπάνε σαν χάρτινα και είναι για πέταμα
Τωρα εγώ τι να πω? Τόσο ανισσόροπος να είμαι πάλι?
Εχουν περάσει αρκετά καλάμια απο τα χέρια μου και αξιοπεριέργως έχω καταλήξει να με βολεύουν μόνο καλάμια με low rider οδηγούς.
Χρησιμοποιώ κυρίως λεπτά νήματα στους μηχανισμούς μου (0.20) και η απόδοσή τους με συναρπάζει, τόσο η γλύκιά βολή που πετυχαίνω όσο και τα μέτρα που κερδίζω σε σχέση με άλλα καλάμια που έχω.
Σε πάρα πολλά θα συμφωνήσω με τον κ.Γιώργο, σε πάρα πολλά με τον Ηλία.
Αθλητής βολών δεν είμαι για να τα πολυαναλύω, ένας τρελός που βολοδέρνει 2 με 3 φορές την εβδομάδα στις θάλασσες είμαι κι εγώ που πειραματίζομαι συνεχώς στο τι θα του δώσει καλύτερα αποτελέσματα

Σας ευχαριστώ γιατί μαθαίνω πολλά απο εσας!
ΥΓ μην κολλάμε με τους fuji ογηγούς... υπάρχουν καλάμια με no name οδηγούς που τα προσκυνώ και υπάρχουν και καλάμια με fuji που σπάνε σαν χάρτινα και είναι για πέταμα
- thanasis makris
- Ενεργό Μέλος
- Δημοσιεύσεις: 79
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 24, 2014 9:08 pm
Re: Οι οδηγοί στο καλάμι.
Και εγω δεν θυμάμαι καν ποσους οδηγους εχει το καλαμι μου.....
Re: Οι οδηγοί στο καλάμι.
Αν δουλέψεις και Ποιο ψιλό νημα θα δεις τεράστια διαφορά χωρίς καν να ζορίζεσαι στην βολή. Η lowride όπως είπε και ο Κ.Γιωργος είναι κατασκευασμένοι για μικρές διαδρομές μισινεζα και νήματος. Προσοχή θέλει στους no name οδηγούς γιατί σε πολύ χρήση χαράζουν τα κεραμικά. Οπότε για νημα καλο είναι να είναι καλής ποιότητος τα κεραμικά τους.ChRiStOs_P έγραψε:Όντως είναι πραγματικά μια πάρα μα πάρα πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση αυτή!
Τωρα εγώ τι να πω? Τόσο ανισσόροπος να είμαι πάλι?
Εχουν περάσει αρκετά καλάμια απο τα χέρια μου και αξιοπεριέργως έχω καταλήξει να με βολεύουν μόνο καλάμια με low rider οδηγούς.
Χρησιμοποιώ κυρίως λεπτά νήματα στους μηχανισμούς μου (0.20) και η απόδοσή τους με συναρπάζει, τόσο η γλύκιά βολή που πετυχαίνω όσο και τα μέτρα που κερδίζω σε σχέση με άλλα καλάμια που έχω.
Σε πάρα πολλά θα συμφωνήσω με τον κ.Γιώργο, σε πάρα πολλά με τον Ηλία.
Αθλητής βολών δεν είμαι για να τα πολυαναλύω, ένας τρελός που βολοδέρνει 2 με 3 φορές την εβδομάδα στις θάλασσες είμαι κι εγώ που πειραματίζομαι συνεχώς στο τι θα του δώσει καλύτερα αποτελέσματα
Σας ευχαριστώ γιατί μαθαίνω πολλά απο εσας!
ΥΓ μην κολλάμε με τους fuji ογηγούς... υπάρχουν καλάμια με no name οδηγούς που τα προσκυνώ και υπάρχουν και καλάμια με fuji που σπάνε σαν χάρτινα και είναι για πέταμα
Re: Οι οδηγοί στο καλάμι.
Λιάκοοοο ακόμα κι εγώ που κατέχω 5 βασικά πράγματα από καλάμια τα μισά κατάλαβα από όσα έγραψες
Τι θέλω να πω...Ας μην μπλέκουμε με σχόλια που δεν μπορεί να κατανοήσει ο κόσμος. Ας κρατήσουμε λίγο το πράγμα πιο πρακτικό και ας το πάρουμε με μια σειρά. Διότι γράφουμε ένα σκασμό πράγματα επάνω και θεωρώ ότι έτσι πως είναι γραμμένα δεν βοηθάμε ούτε τους ψαράδες που τα διαβάζουν ούτε τη συζήτηση την ίδια.
Εάν μιλάμε για καλάμια παραγωγής πρέπει να έχουμε στο νου μας ότι είναι φτιαγμένα για άτομα με διαφορετικές διαστάσεις τα οποία θα τα χρησιμοποιήσουν με μηχανάκια διαφορετικών – επίσης – διαστάσεων αλλά και γεωμετρίας, με διαφορετικές διαμέτρους πετονιάς και σε διαφορετικές συνθήκες ή τεχνικές αλιείας. ΑΠΕΙΡΟΙ οι συνδυασμοί.
Οπότε όπως καταλαβαίνετε δεν είναι δυνατόν να είναι όλοι ικανοποιημένοι 100%. Ότι ΑΚΡΙΒΩΣ συμβαίνει και με τα αυτοκίνητα που αγοράζουμε. Οι εταιρίες παράγουν διάφορα μοντέλα για την ικανοποίηση των πελατών αλλά 100% ικανοποίηση σε προϊόν μαζικής παραγωγής δεν μπορεί να υπάρξει.
Ζητώ συγνώμη για το απότομο ύφος αλλά διαβάζω θεωρητικές κουβέντες από το 2005 και πραγματικά έχω πήξει στην θεωρία.
Μπορούμε να ξεκινήσουμε από κάποια βασικά και αυτονόητα για κάποιους από εμάς πράγματα και να πάμε σε πιο σύνθετα? Μετά μπορούμε να σφαχτούμε (πλάκα κάνω) περί καλαμογνωσίας όσο θέλουμε αλλά να αφήσουμε και κάτι στην αρχή που θα είναι χρήσιμο και πρακτικό.
Και να έχετε στο μυαλό σας πάντα κάτι: μερικά κριτήρια δεν επιδέχονται καμιά λογική του στυλ «εμένα με βολεύει». Γιατί σκοπός δεν είναι μόνο να «βολεύεσαι εσύ» αλλά βασικά τι βολεύει την φυσική η οποία διαθέτει ξεκάθαρους και ανελαστικούς νόμους.
Εάν ξεζαλιστώ σύντομα θα επανέλθω.
Καλή συνέχεια σε όλους.



Τι θέλω να πω...Ας μην μπλέκουμε με σχόλια που δεν μπορεί να κατανοήσει ο κόσμος. Ας κρατήσουμε λίγο το πράγμα πιο πρακτικό και ας το πάρουμε με μια σειρά. Διότι γράφουμε ένα σκασμό πράγματα επάνω και θεωρώ ότι έτσι πως είναι γραμμένα δεν βοηθάμε ούτε τους ψαράδες που τα διαβάζουν ούτε τη συζήτηση την ίδια.
Εάν μιλάμε για καλάμια παραγωγής πρέπει να έχουμε στο νου μας ότι είναι φτιαγμένα για άτομα με διαφορετικές διαστάσεις τα οποία θα τα χρησιμοποιήσουν με μηχανάκια διαφορετικών – επίσης – διαστάσεων αλλά και γεωμετρίας, με διαφορετικές διαμέτρους πετονιάς και σε διαφορετικές συνθήκες ή τεχνικές αλιείας. ΑΠΕΙΡΟΙ οι συνδυασμοί.
Οπότε όπως καταλαβαίνετε δεν είναι δυνατόν να είναι όλοι ικανοποιημένοι 100%. Ότι ΑΚΡΙΒΩΣ συμβαίνει και με τα αυτοκίνητα που αγοράζουμε. Οι εταιρίες παράγουν διάφορα μοντέλα για την ικανοποίηση των πελατών αλλά 100% ικανοποίηση σε προϊόν μαζικής παραγωγής δεν μπορεί να υπάρξει.
Ζητώ συγνώμη για το απότομο ύφος αλλά διαβάζω θεωρητικές κουβέντες από το 2005 και πραγματικά έχω πήξει στην θεωρία.
Μπορούμε να ξεκινήσουμε από κάποια βασικά και αυτονόητα για κάποιους από εμάς πράγματα και να πάμε σε πιο σύνθετα? Μετά μπορούμε να σφαχτούμε (πλάκα κάνω) περί καλαμογνωσίας όσο θέλουμε αλλά να αφήσουμε και κάτι στην αρχή που θα είναι χρήσιμο και πρακτικό.
Και να έχετε στο μυαλό σας πάντα κάτι: μερικά κριτήρια δεν επιδέχονται καμιά λογική του στυλ «εμένα με βολεύει». Γιατί σκοπός δεν είναι μόνο να «βολεύεσαι εσύ» αλλά βασικά τι βολεύει την φυσική η οποία διαθέτει ξεκάθαρους και ανελαστικούς νόμους.
Εάν ξεζαλιστώ σύντομα θα επανέλθω.
Καλή συνέχεια σε όλους.
Re: Οι οδηγοί στο καλάμι.
Επειδή κόλλησε η κουβέντα να κάνω μια ερώτηση να την ξεκολλήσω?
Ας υποθέσουμε ότι αγόρασα ένα blank και θέλω να το δέσω. Το καλάμι έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
Μήκος 4.2μ
C.W. 70-150gr
Action regular
Τεμ. 3
Ένα κλασσικό ιταλικού τύπου 3σπαστο καλάμι casting για αμμουδερές παραλίες και ίσως και κανένα λιμανάκι αν έχω άνεση χώρου.
Θα το ψαρεύω και με νάιλον 0.28-0.30mm (8-10lb) αλλά και με νήμα αντίστοιχης αντοχής (10 ή και 12lb) και με 2 μηχανάκια, ένα Shimano Titanos 5500 ή ένα Shimano Navi 8000.
Τι οδηγούς του περνάω, πόσους και γιατί?
Να αναφέρω εδώ ότι μου την σπάνε τα regular καλάμια και θα προτιμούσα fast ή regular fast αλλά έλα που δεν μου φτάνουν τα λεφτά καρδιά μου...
Και μια που ανέφερα και τα λεφτά, το blank το πήρα μια 150άρα ευρώ. Μην μου πείτε να του περάσω τίποτα Κ τιτανίου χεχ...
Ας υποθέσουμε ότι αγόρασα ένα blank και θέλω να το δέσω. Το καλάμι έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
Μήκος 4.2μ
C.W. 70-150gr
Action regular
Τεμ. 3
Ένα κλασσικό ιταλικού τύπου 3σπαστο καλάμι casting για αμμουδερές παραλίες και ίσως και κανένα λιμανάκι αν έχω άνεση χώρου.
Θα το ψαρεύω και με νάιλον 0.28-0.30mm (8-10lb) αλλά και με νήμα αντίστοιχης αντοχής (10 ή και 12lb) και με 2 μηχανάκια, ένα Shimano Titanos 5500 ή ένα Shimano Navi 8000.
Τι οδηγούς του περνάω, πόσους και γιατί?
Να αναφέρω εδώ ότι μου την σπάνε τα regular καλάμια και θα προτιμούσα fast ή regular fast αλλά έλα που δεν μου φτάνουν τα λεφτά καρδιά μου...
Και μια που ανέφερα και τα λεφτά, το blank το πήρα μια 150άρα ευρώ. Μην μου πείτε να του περάσω τίποτα Κ τιτανίου χεχ...