
Εδώ βλέπουμε το σπάσιμο.

Βήμα πρώτο να αφαιρέσουμε την μύτη.Με ένα αναπτήρα και ένα πενσάκι ζεσταίνουμε ΜΟΝΟ το μεταλικό μέρος του οδηγού,και τραβόντας ελαφρά το βγάζουμε.Η διαδικασία αυτή είναι ίδια και αν απλώς θέλουμε να αλλάξουμε τον πρώτο οδηγό.

Ελευθερώνουμε το στέλεχος από τους οδηγούς,και τους σημαδεύουμε για να μήν τούς βάλουμε ανάποδα.

Εδώ βλέπουμε την διαφορά του παλιού με το καινούργιο.

Βάζουμε το καινούργιο στέλεχος ανάποδα.

Εγώ διάλεξα μια μασίφ μύτη.

Μετράμε 4-5 πόντους απο εκεί που εφάπτει και σημειώνουμε με μία ταινία.

Kόβουμε στο σημάδι μας με μια μικρή σέγα.Προσοχή για να μήν του κάνουμε ζημιά.

Η σωστή απόσταση που πρέπει να το κόψουμε.

Βάζουμε το στέλεχος μέσα και τοποθετούμε τούς ενδιάμεσους οδηγούς .Κοιτάμε να ειναι σε σωστή απόσταση μεταξύ τους.Εδω είναι και η σωστή επιλογή που λέγαμε.Αν είναι πολύ χοντρό θα κάθονται πάνω-πάνω.Αν είναι λεπτό και κυλάνε πολύ κατω...

Το επόμενο βήμα είναι να ταιριάξουμε την μύτη.Κόβουμε λίγο -λίγο,ώστε να μήν κάνουμε λάθος και κόψουμε πολύ οπότε μετά θα πετάξουμε όλο το στέλεχος.

Eδώ βλέπουμε με λάθος εφαρμογή.Θελει λίγο κόψιμο ακόμα.

Eτοιμο,σωστά εφαρμοζμένο και κολλημένο με κόλλα στιγμης .

Για το τέλος ευθυγραμίζουμε τους οδηγούς .

Και σημειώνουμε με έναν λευκό μαρκαδόρο ,ώστε να μήν ψαχνόμαστε καθε φορά που ανοίγουμε το καλάμι.

Ολα τα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσουμε.
