Το σκεφτόμουν πολύ καιρο και με αφορμή ενα ψάρεμα ,ειπα να ξεκινήσω απο τον μηχανισμό του εγγλέζικου.
Είχα παραγείλει απο Αυστραλία ενα φύλλο carbon απο τον http://www.downriggershop.com.au/carbon ... shers.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Αφου πρώτα είχα μετρήσει το πάχος της τσόχινης ροδέλας πριν παραγγείλω,και ήταν 1χιλιοστο.

Έλυσα τα φρένα και έβγαλα την μία μεταλική ροδέλα και την μία τσόχινη.

Την μεταλική της έκανα ενα σταυρό με μαρκαδόρο και την έτριψα με ψιλό γυαλόχαρτο ώστε να ισιώσει ,οπως προτείνει ο τεχνικός των μηχανισμών,Σπύρος Πουλημένος στο ΨΑΡΕΜΑ τέυχος 209

Μετά με έναν διαβήτη και ένα τρυπανι,τρύπησα και χάραξα το carbon φύλλο στις διαστάσεις της ροδέλας.Εβαλα και λίγο γράσο και έτοιμο για συναρμολόγηση.

Είχα ήδη πάρει και ένα ρουλεμάν για το line roller,οπότε με την ευκαιρία αλλάχθηκε και αυτό.

Η ταλαιπωρία του παλιού είναι εμφανής.

Τα ρουλεμάν τα πήρα απο τον Πειραιά KOYO JAPAN, http://www.donoupoglou.gr/default.asp?V_DOC_ID=2004" onclick="window.open(this.href);return false;
Αφού γρασαρίστηκε και λαδώθηκε,το μηχανάκι δούλευε καλύτερα απο καινούργιο!
